تامین آرد و نان روستاهای برفی تا پایان سال۹۸

۱۳۹۸/۱۱/۲۹ - ۱۷:۰۰:۵۵
کد خبر: ۹۶۶۲۴۷
تامین آرد و نان روستاهای برفی تا پایان سال۹۸
آرد مصرفی و مورد نیاز روستاهای در محاصره برف خلخال تا پایان اسفندماه امسال تامین شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ رامین صادقی روز سه‌شنبه گفت: با توجه به پیش‌بینی مدیریت بحران خلخال در پاییز امسال برای احتمال بارندگی‌های سنگین برف در منطقه و مشکل تامین آرد روستاهای این شهرستان در مواقع بارندگی ، آرد همه روستاهای در محاصره از برف این شهرستان پیش از این تا پایان سال تامین شده و بصورت آرد خام روستایی یا آرد خبازی در اختیار روستاییان قرار گرفته است.

وی گفت: با توجه به بارش برف سنگین برف در روزهای گذشته در خلخال و پیش‌بینی اداره هواشناسی مبنی بر ادامه بارندگی برف در روزهای آتی، هزار و ۶۰۰ کیسه آرد با استفاده از ۲ دستگاه تریلی به مرکز شهرستان خلخال حمل شده تا در مواقع لزوم مورد استفاده قرار بگیرد.

صادقی اظهارداشت: از آغاز بارندگی برف سنگین در خلخال با هدف تامین نان مورد  اهالی روستاهای در محاصره برف بیش از ۱۰ هزار قرص نان لواش پخت شده در نانوایی‌های مرکز استان ، ۸۵۰ کیسه آرد و هزار بطری آب معدنی از مرکز استان به خلخال ارسال و از طریق زمینی و هوایی با استفاده از بالگردهای جمعیت هلال احمر در اختیار روستاهای دوردست از جمله روستای آق‌سو در بلندترین نقطه این شهرستان در منطقه آق‌داغ قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر کمبودی در کالاهای ضروری و مایحتاج عمومی روزانه مردم خلخال وجود ندارد، افزود: در صورت نیاز کالاهای مورد نیاز مردم منطقه به بازار تزریق خواهد شد.

وی از ذخیره‌سازی کالاهای اساسی برای ایام پایانی سال و تشدید نظارتی و بازرسی بازار ویژه شب عید در استان اردبیل خبر داد و گفت: برای ایام پایانی سال اقدامات لازم در خصوص ذخیره‌سازی کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم از قبیل گوشت‌مرغ، برنج، روغن ، میوه و مرکبات شب عید به اندازه کافی در استان انجام شده و کمبودی در این باره نخواهیم داشت.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز