پرداخت مستمری یکساله زنان بی سرپرست مددجو در ایلام

۱۳۹۸/۱۱/۲۹ - ۱۷:۳۰:۲۵
کد خبر: ۹۶۶۲۴۸
پرداخت مستمری یکساله زنان بی سرپرست مددجو در ایلام
معاون امور حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد ایلام گفت: مستمری به مدت یکسال به زنان بی سرپرست مددجویی که ازدواج مجدد داشته اند پرداخت می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ شبیب جعفرزاده روز سه شنبه گفت: علاوه بر این پرداخت کمک هزینه خرید جهیزیه به زنان بی سرپرستی که ازدواج مجدد داشته اند یکی از خدمات حمایتی و تشویقی این نهاد محسوب می شود.

وی ادامه داد: امسال تاکنون ۳۱ مددجوی زن که ازدواج مجدد داشته اند از کمک هزینه خرید جهیزیه کمیته امداد برخوردار شده اند.

معاون امور حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) ایلام اظهار کرد: این افراد در صورت داشتن تقاضا برای ایجاد شغل می توانند از تسهیلات اشتغالزایی کمیته امداد برخوردار شوند.

جعفرزاده گفت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از یک هزار زوج مددجو و نیازمند مورد حمایت این نهاد کمک هزینه خرید جهیزیه دریافت کرده اند.

وی گفت: به این تعداد زوج در مجموع ۴۲ میلیارد ریال کمک هزینه خرید جهیزیه پرداخت شده است.

جعفرزاده با بیان اینکه تأمین جهیزیه برای زوج های مددجو از زمان تأسیس این نهاد یکی از مهم ترین برنامه ها و خدمات حمایتی کمیته امداد است، گفت: از این طریق سالانه به صدها زوج نیازمند و مددجوی این نهاد کمک هزینه خرید جهیزیه پرداخت می شود و هم اکنون تعداد زوجهای پشت نوبت دریافت جهیزیه به حداقل رسیده است.

جعفرزاده ارائه خدمات مشاوره ای به زوج های مددجو را یکی دیگر از خدمات این نهاد عنوان کرد و گفت: این مشاوره های قبل از ازدوج با همکاری دانشگاه علوم پزشکی به همه زوجهای مددجو به صورت رایگان ارائه می شود.

بیش از ۷۰ هزار نفر در استان ایلام از خدمات حمایتی کمیته امداد امام خمینی(ره) استفاده می کنند

 

نظر شما