فرماندار شهرستان خلخال:

تصاویر یخ زده پرندگان و منازل اصلا متعلق به خلخال نیست

۱۳۹۸/۱۱/۲۹ - ۲۲:۳۰:۴۲
کد خبر: ۹۶۶۲۸۷
تصاویر یخ زده پرندگان و منازل اصلا متعلق به خلخال نیست
فرماندار شهرستان خلخال با اشاره به اینکه تصاویر یخ زده پرندگان و آبگرفتگی منازل در فضای مجازی متعلق به شهرستان خلخال نیست، گفت: در حال حاضر ۶۰ درصد بازگشایی کوچه ها و معابر شهرستان خلخال انجام شده و ۴۰ درصد مابقی نیز تا فردا به اتمام می رسد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ فریدون بابایی گفت: در پی بارش برف اخیر که در حدود ۳۵ سانتیمتر در شهرستان خلخال ثبت شد، تمامی کوچه‌ها و معابر اصلی و خیابان‌ها پاکسازی شده و تنها مقداری برف در کنار خیابان دپو شده که تا روز آینده نسبت به پاکسازی این برف نیز اقدام خواهد شد.

وی بیان کرد: در حال حاضر هیچ مشکل خاصی در شهرستان خلخال وجود ندارد و با تمام توان تلاش می‌کنیم تا در ایام منتهی به انتخابات با پاکسازی و بازگشایی مسیر راه‌های روستایی زمینه حضور تمامی مردم را در این انتخابات پرشور فراهم کنیم.

فرماندار خلخال ادامه داد: در بحران اخیر برف ما مشکلی از لحاظ تامین اقلام غذایی و به ویژه آرد و نان نداشتیم بطوریکه ما تمامی سهمیه آرد روستاهای صعب العبور شهرستان را از دی‌ماه تا فروردین تحویل داده بودیم.

بابایی گفت: در حالی که در چند روز اخیر ما نیازی به امدادرسانی هلال احمر و توزیع مواد غذایی نداشتیم بالگردهای هلال احمر نسبت به این کار اقدام کردند ولی در حال حاضر نیاز به توزیع اقلام و مواد غذایی در سطح شهرستان خلخال نداریم و حالت عادی در خلخال حاکم است.

وی همچنین به انتشار تصاویری از یخ زدگی پرندگان و آبگرفتگی منازل در فضای مجازی اشاره و تصریح کرد: همه این تصاویر کذب است و اصلا متعلق به شهرستان خلخال نیست و ما با صاحبان این کانال ها نسبت به انتشار اخبار کذب هشدار دادیم.

 

نظر شما