معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری لرستان :

وجود ۱۴۸۹ شعبه اخذ رأی در لرستان / تأمین نیروی انسانی و تدارکات برای برگزاری انتخابات

۱۳۹۸/۱۱/۲۹ - ۱۹:۰۹:۰۴
کد خبر: ۹۶۶۳۲۵
وجود  ۱۴۸۹ شعبه اخذ رأی  در لرستان /  تأمین نیروی انسانی و تدارکات برای برگزاری انتخابات
قاسم ولی زاده گفت: کمک هاو همکاریهای دستگاه های اجرایی استان در تهیه و تدارک نیروی انسانی و امکانات برای برگزاری انتخابات قابل تقدیر است .

‍به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛  ولیزاده روز سه شنبه در شورای اداری استان ، اظهارکرد: در تاریخ انقلاب ما ایامی وجود دارند که به یاد ماندنی هستند و باید برای بزرگداشت و تکریم آنها برنامه ریزی داشته باشیم، انتخابات پیش‌رو نیز همین گونه است .

او ضمن تقدیر از  دستگاه های دولتی استان ،افزود: انتخابات مجلس شورای اسلامی نیازمند مشارکت همگانی نهاد های اجرایی استان می باشد و تأمین نیروی انسانی و تدارکات توسط دستگاه های دولتی استان به خوبی انجام شده است .

 ولیزاده تصریح کرد: در استان لرستان بر اساس آمارهای اعلام شده ۱۴۸۹ شعبه اخذ رأی وجود دارد که به طور تقریبی نیاز به تامین ۳ هزار دستگاه خودرو جهت ایاب و ذهاب ضروری است و تأمین نیروی انسانی حاضر در شعب اخذ رأی نیز باید به خوبی انجام شود که همکاری و حضور همه جانبه دستگاه‌های اجرایی را بیش از پیش می طلبد .

او گفت: تهیه تدارکات و امکانات شعب اخذ رأی مانند سیستم های کامپیوتری و دستگاه های مورد نیاز از دیگر تمهیداتی است که باید اندیشیده شود ‌.

ولی زاده خاطر نشان کرد: دستگاههای مرتبط انجام اقدامات زیرساختی مانند حفاری ها که امکان قطع سیستم های ارتباطی وجود دارد را یک روز قبل از انتخابات متوقف نمایند همچنین آن دسته از ادارات که از فضای اداری آنها به عنوان شعبه اخذ رای استفاده می شود هر گونه نقص در زمینه آب، برق، گاز و تلفن را هر چه سریعتر رفع نمایند تا در برگزاری انتخابات مشکلی بوجود نیاید .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز