استاندار اردبیل:

مردم قدرشناس اردبیل مشارکت چشم گیری در انتخابات خواهند داشت

۱۳۹۸/۱۲/۰۲ - ۱۴:۰۱:۰۳
کد خبر: ۹۶۶۳۷۶
مردم قدرشناس اردبیل مشارکت چشم گیری در انتخابات خواهند داشت
استاندار اردبیل گفت: مردم استان قدر فعالیت و تلاش مسوولان را به خوبی درک می کنند و مثل دوره های گذشته مشارکت چشم گیری در انتخابات خواهند داشت.

به گزارش برنا، اکبر بهنام جو در جمع مدیران کل دستگاه های اجرایی اظهار کرد:مردم قدر به خوبی خدمات دولت و مسوولانی که دلسوزانه شبانه روزی تلاش می کنند تا پروژه های در دست اجرا را به اتمام رسانند به خوبی می دانند.

وی با بیان اینکه اتحاد و همدلی در شرایط فعلی بهترین راهکار مقابله با تحریم است افزود:مردم ایران با اتحاد و وحدت کلمه در هشت سال جنگ تحمیلی، بدون توجه به جریان های سیاسی در مقابل دشمنان متخاصم ایستاد و حتی یک وجب خاک خود را به دشمن نداد.

استاندار اردبیل تاکید کرد: مسوولان برگزاری انتخابات در این دوره نباید برله یا علیه کاندیدای خاصی تبلیغ کنند و بی تفاوتی در انتخابات باعث اعتماد و وثوق مردم به نظام و دولت خواهد بود.

بهنام جو با اشاره به اینکه دشمنان نظام سعی دارند یاس و ناامیدی را بین مردم شایع کنند گفت: با تقویت سلامت انتخابات و ایجاد شور و شوق انتخاباتی همچنین حضور پرشور مردم پای صندوق های رای باعث مایوس شدن دشمن خواهد شد.

وی ادامه داد:باید عملکرد دولت اطلاع رسانی شود و ارتباط مسوولان با مردم تقویت شود.

استاندار اردبیل از تامین اعتبار مطلوب برای استان اردبیل خبر دادو افزود: مردم ولی نعمتان ما هستند و بخوبی از خدمات نظام بعد از انقلاب اطلاع دارند.

وی از اجرای ریل گذاری پروژه راه آهن، اجرای پایاب سدها و احیای واحدهای راکد خبر داد و گفت: در راستای توسعه استان اردبیل دستگاه های اجرایی کارهای انجام شده را اطلاع رسانی کنند ودر مردم امید و نشاط خلق کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز