فرمانده انتظامی لرستان در نشست خبری :

داوطلبان انتخابات مجلس باید طرفداران را مدیریت کنند / استقرار یگان ویژه برای تأمین امنیت انتخابات پلدختر ،رومشکان و کوهدشت

۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۱:۱۸:۳۸
کد خبر: ۹۶۶۵۴۵
داوطلبان انتخابات مجلس  باید طرفداران را مدیریت کنند / استقرار یگان ویژه برای تأمین امنیت انتخابات  پلدختر ،رومشکان و کوهدشت
سردار حاجی محمد مهدیان نسب گفت: داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی باید طرفداران را مدیریت کنند و با پایبندی به قانون انتخابات مانع از لطمه به فضای شهرها و ایجاد ناامنی شوند.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ سردار مهدیان نسب  درنشست خبری با اصحاب رسانه با بیان این مطلب ، اظهار کرد:  : شور انتخابات و مشارکت حداکثری در امر انتخابات لازم و برای نشاط انتخابات  و انتخاب افراد اصلح ضروری است اما نیروی انتظامی با هرگونه بی نظمی، نا فرمانی مدنی  وفضاسازی برای ایجاد ناامنی برای شهروندان و برگزاری انتخابات سالم برخورد می کند .

فرمانده انتظامی لرستان بیان کرد: : در این راستا 17 نفر از عوامل ایجاد بی نظمی در روزهای گذشته در استان دستگیر شدند وتا پایان برگزاری انتخابات بازداشت خواهند بود.

اوافزود: یک  هزار و 489 شعبه اخذ رأی در نظر گرفته شده است از این تعداد 894 شعبه ثابت  و 595 شعبه سیار می باشد.

سردار مهدیان نسب با بیان اینکه در  شعب ثابت سه تا پنج نفر و در شعب سیار 2نفر نیرو برقراری نظم و امنیت را برعهده دارند،بیان کرد: از این مجموع  989 شعبه توسط نیروی انتظامی، 500 شعبه سپاه حضرت ابوالفضل پوشش می هد و علاوه براین  هزار نفر نیرو هم سپاه به مجموعه نیروها اضافه کمک کرده است.

او با تاکید بر اینکه با افرادی که  بخواهند خرید و فروش رأی کنند و محل شعبه اخذ رأی را ناامن کنندبرخورد جدی می شود، افزود: تمام نیروهای راهور، راه، فوریت‌های پلیسی و کلانتری‌ها نیز  در آمادگی کامل به سر می‌برند.

سردار مهدیان نسب گفت: درشهرستان‌هایی مثل پلدختر و رومشکان میان طرفداران کاندیداهای انتخابات تنش داشتیم و افراد دخیل در این درگیری‌ها دستگیر شدند.

 او ادامه داد: تعدادی از افراد دخیل در درگیری پلدختر هم به خارج از استان متواری شده اند که در حال پیگیری برای دستگیری آنها هستیم.

سردار مهدیان نسب یادآورشد:  برای تأمین امنیت انتخابات یگان ویژه در پلدختر و رومشکان و کوهدشت مستقر شده است.

 او تاکید کرد: یگان ویژه لرستان به علاوه 350 نفر نیروی کمکی دیگر نیز برای تأمین امنیت انتخابات فعال هستند.

خبر: هادی کردعلیوند

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز