استاندار گلستان در جلسه کارگروه تنظیم بازار استان :

مشکلی برای تامین اقلام مورد نیاز مردم در شب عید وجود ندارد

۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۰:۴۵:۳۵
کد خبر: ۹۶۶۹۱۵
مشکلی برای تامین اقلام مورد نیاز مردم در شب عید وجود ندارد
استاندار گلستان با اشاره به تهمیدات صورت گرفته در جهت تنظیم بازار اظهار کرد: مشکلی برای تامین اقلام مورد نیاز مردم در شب عید وجود ندارد و تلاش داریم با نظارت های لازم قیمت ها کنترل شوند.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ هادی حق شناس در هفدهمین جلسه کارگروه تنظیم بازار استان تصریح کرد:نوسانات بازار به درستی رصد می شود و تلاش داریم اجحافی در حق مردم صورت نگیرد.

وی افزود: باید بر اساس جرم صورت گرفته مجازات متخلفین تعیین شود و البته مجازات به موقع اجرا شود تا در بازار تاثیرگذار باشد.

استاندار گلستان یادآور شد: در حال حاضر و تا پایان ایام نوروز ۱۳۹۹ با توجه به تمهیدات صورت گرفته هیچگونه کمبودی در خصوص اقلامی همچون گوشت, مرغ, شکر, روغن و میوه وجود ندارد , در عین حال دان مورد نیاز مرغداری ها نیز تامین گردیده است.دکتر حق شناس خاطر نشان کرد: امیدواریم مردم در کنار میهمانان استان نوروز خوبی را تجربه کنند چرا که  در خصوص تامین مایحتاج مردم , گلستان نه تنها مشکی ندارد بلکه قادر به تامین نیاز دیگر استان ها نیز هست.

لازم به ذکر است در این جلسه رییس سازمان صمت گلستان گفت:با هدف حمایت از کالاهای ساخت داخل ، در نمایشگاههای فروش بهاره استان فقط کالاهای ساخت داخل عرضه خواهد شد و از عرضه کالاهای خارجی ممانعت بعمل خواهد آمد.

حسین طلوعیان در هفدهمین جلسه کارگروه تنظیم بازار ادامه داد:بر اساس مصوبه کمیته برگزاری نمایشگاههای کشور در وزارت صمت ، مقرر است نیروی انتظامی در راستای حمایت از اصناف سراسر کشور و جلوگیری از هرگونه سوءاستفاده احتمالی از برگزاری و برپایی هرگونه نمایشگاه عرضه مستقیم کالا که فاقد مجوزهای قانونی هستند ،  ممانعت بعمل آورد .

طلوعیان اضافه کرد : نمایشگاه فروش بهاره شهرستان گرگان از ۱۵ لغایت ۲۱ اسفند و در گنبد از ۱۷ لغایت ۲۳ اسفند برگزار می گردد و در سایر شهرستانهای استان نیز فروشگاههای عرضه فروش فوق العاده خواهیم داشت.

به گفته طلوعیان ، طرح نظارتی ویژه نوروز با هدف نظارت و کنترل بازار از ابتدای اسفند ۹۸ شروع و تا ۱۵ فروردین ۹۹ ادامه خواهد داشت .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز