​پوشش رسانه‌ای انتخابات در خراسان رضوی توسط بیش از ۲۰۰ خبرنگار، عکاس و تصویربردار

۱۳۹۸/۱۲/۰۲ - ۰۸:۱۷:۰۳
کد خبر: ۹۶۷۲۱۲
​پوشش رسانه‌ای انتخابات در خراسان رضوی توسط بیش از ۲۰۰ خبرنگار، عکاس و تصویربردار
مسئول کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات خراسان رضوی گفت: بیش از ۲۰۰ خبرنگار، عکاس، تصویربردار در مشهد و شهرستان‌های استان، انتخابات مجلس شورای اسلامی و میان دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری را پوشش خبری خواهند داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، حسن گوهرپور با اشاره به ضرورت اطلاع رسانی بهنگام درباره روند برگزاری انتخابات در استان اظهار کرد: کمیته اطلاع‌رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات با مشارکت اصحاب رسانه به صورت مستمر، پوشش اخبار مربوط به انتخابات را در دستور کار دارد.

وی افزود: در روز برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و میان دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری، حدود 30 خبرنگار، عکاس و تصویربردار در محل ستاد انتخابات استان مستقر بوده و نسبت به اطلاع رسانی آخرین اخبار مربوط به انتخابات مشارکت خواهند داشت.

سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خراسان رضوی از راه‌اندازی استودیو صداوسیما در محل ستاد انتخابات استان خبر داد و تصریح کرد: صداوسیمای مرکز خراسان رضوی در روز رای‌گیری، ضمن برقراری ارتباط مستقیم از محل ستاد انتخابات استان و گفت‌وگوی زنده با مسئولان ذی‌ربط، مردم را از آخرین خبرها درباره روند اخذ آراء مطلع خواهد کرد.

گوهرپور ضمن قدردانی از اصحاب رسانه به واسطه تلاش در راستای آگاهی بخشی به جامعه و انعکاس آخرین خبرها درباره انتخابات پیش رو تاکید کرد: بیش از ۲۰۰ خبرنگار، عکاس و تصویربردار در مشهد و شهرستان‌های استان، انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و میان دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری را پوشش خبری خواهند داد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز