استاندار خراسان رضوی:

حضور پای صندوق‌های رای لبیک گفتن به مقام معظم رهبری و سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی است

۱۳۹۸/۱۲/۰۲ - ۰۸:۱۹:۳۶
کد خبر: ۹۶۷۲۱۶
حضور پای صندوق‌های رای لبیک گفتن به مقام معظم رهبری و سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی است
استاندار خراسان رضوی گفت: آمریکا و دشمنان می‌دانند که نظام ما مردمی است و وابسته به قدرت‌های خارجی نیست، بنابراین حضور در پای صندوق‌های رای لبیک گفتن به مقام معظم رهبری و سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی است.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، علیرضا رزم‌حسینی در گفت‌وگوی زنده با برنامه‌ تلویزیونی "اشاره" که از سیمای استانی پخش شد، اظهار کرد: مردم نقش تعیین‌کننده و اساسی در نظام جمهوری اسلامی ایران تحت عنوان جمهوریت دارند، لذا این جمهوریت جزو میراث امام خمینی (ره) است و طی 41 سال اخیر تاکنون مسئولان و دولت‌های گوناگون به خوبی برای حفظ این جمهوریت تلاش کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه تعداد انتخابات‌ بسیاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برگزار شده است، افزود: از اردیبهشت ماه‌ سال جاری مقدمات برگزاری انتخابات را در خراسان رضوی شروع کردیم و خوشبختانه در این مدت فرآیند برگزاری این انتخابات به خوبی دنبال شده است، امیدواریم در رویداد فردا دوم اسفند ماه هم با مشارکت بالایی این انتخابات برگزار شود.

استاندار خراسان رضوی به بیان اهمیت وجود بارگاه مطهر رضوی در مشهد مقدس پرداخت و ادامه داد: از سراسر عالم عاشقان امام رضا (ع) جذب ایشان می‌شوند و همه ساله به مشهد مقدس برای زیارت می‌آیند، لذا این آمادگی را داریم تا از زائران عزیز هم در حماسه انتخابات رای اخذ کنیم و الگویی در نظم، امنیت و برگزاری سالم انتخابات باشیم.

رزم‌حسینی با تاکید بر اینکه مصمم به برگزاری انتخاباتی سالم و باشکوه هستیم، خاطرنشان کرد: نمایندگانی که در خراسان رضوی برای مجلس شورای اسلامی انتخاب می‌شوند، نقش مستقیمی در توسعه و آبادانی استان دارند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه یکی از مشکلات ما در مجلس شورای اسلامی وجود قوانین مزاحم پیش روی توسعه و پیشرفت کشور است، تبیین کرد: انتظار داریم تا نمایندگان منتخب مردم برای توسعه استان کار کنند، چراکه نقش نماینده موثر است.

استاندار خراسان رضوی با تاکید بر اینکه مردم در انتخابات حق تعیین سرنوشت دارند و گزینه‌های خوبی هم در معرض انتخاب آن‌ها قرار دارد، اظهار کرد: انتخاب نماینده شایسته، فعال، دلسوز و کارآمد نقش مستقیم در توسعه استان دارد، لذا این باور باید در بین مردم گسترش یابد که انتخاب آن‌ها در تعیین سرنوشت‌شان موثر است.

رزم‌حسینی در بخش دیگری از صحبت‌های خود به دستاورد‌های دولت اشاره کرد و افزود: برخی از پروژه‌های خراسان رضوی منطقه‌ای است، یکی از کارنامه‌های خوب دولت در این استان، بحث انتقال آب از دریای عمان به شرق کشور است که باعث تحول در این منطقه خواهد شد.

وی به ظرفیت‌های با اهمیت خراسان رضوی اشاره کرد و اظهار داشت: خراسان رضوی سرزمین حاصلخیزی است و شخصیت‌های بسیار بزرگی نظیر مقام معظم رهبری در این استان پرورش یافته‌اند، لذا خراسان رضوی شایستگی این را دارد که به عنوان یک الگو در کشور مطرح باشد.

استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه گرفتار بروکراسی نحس اداری در کشور هستیم، تاکید کرد: یکی از اصلی‌ترین راه‌های ساخت کشورمان و خراسان رضوی انتخاب نمایندگان خوب است، در این راستا باید در ساز و کارهای گام دوم اداره کشور تحولی ایجاد شود.

رزم‌حسینی با تاکید براینکه مجلس شورای اسلامی پایگاهی برای اصلاح امور است، ادامه داد: نماینده مجلس باید حریت داشته باشد و مانند شهید مدرس مطالبه‎‌گری کند، به این ترتیب نماینده می‌تواند در توسعه منطقه نقش‌آفرین باشد.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره سردار بزرگ جبهه مقاومت خاطرنشان کرد: سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی با خدماتش دامنه امنیتی ایران را تا مرزهای دور دست گسترش داد، لذا اینکه مردم اینچنین باشکوه در تشییع پیکر مطهر ایشان حضور یافتند به دلیل راستگویی و خدمت صادقانه سردار دل‌ها بود.

استاندار خراسان رضوی ادامه داد: شهید حاج قاسم سلیمانی تمام دوران زندگی‌اش را صرف خودسازی خود کرد، ایشان اهل ریا و چاپلوسی نبود، شخصیت ایشان دارای آزادگی بود و همیشه از مظلوم دفاع می‌کرد.

رزم‌حسینی با تاکید بر این نکته مهم که خون شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی قیامتی در منطقه و ایران به پا کرد، گفت: این خون خیلی گرانبها بود و فردا در پای صندوق‌های رای باید نشان دهیم که رهرو این شهید بزرگوار هستیم.

وی بیان کرد: آمریکا و دشمنان می‌دانند که نظام ما مردمی است و وابسته به قدرت‌های خارجی نیست، بنابر این حضور در پای صندوق‌های رای لبیک گفتن به مقام معظم رهبری و سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی است.

استاندار خراسان رضوی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به ملاک‌های انتخاب یک نماینده، خاطرنشان کرد: باید در انتخاب کردن دقت کنیم، سوابق فرد را ببینیم، آنگاه رای بدهیم، با این رویکرد انتخاب ما می تواند تاثیرگذار باشد.

 

 

نظر شما