استاندار خراسان رضوی:

نشاط انتخاباتی خوبی در خراسان رضوی وجود دارد/امیدواریم شاهد مشارکت گسترده ای در انتخابات باشیم

۱۳۹۸/۱۲/۰۲ - ۰۹:۲۷:۱۴
کد خبر: ۹۶۷۲۴۸
نشاط انتخاباتی خوبی در خراسان رضوی وجود دارد/امیدواریم شاهد مشارکت گسترده ای در انتخابات باشیم
استاندار خراسان رضوی گفت: نشاط انتخاباتی خوبی در سطح استان وجود دارد و امیدوارم میزان مشارکت مردم در انتخابات بالا باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، علیرضا رزم‌حسینی پس از شرکت در انتخابات در گفت‌وگوی زنده تلویزیونی با سیمای خراسان رضوی، اظهار کرد: مجلس شورای اسلامی جایگاه بسیار مهمی دارد چرا که ضمن تعیین کابینه دولت، قانون‌گذاری کرده و یا حتی قوانین را تغییر می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه بخش عمده‌ای از فضای کسب و کار کشور به مجلس شورای اسلامی مرتبط است، افزود: امیدوارم مردم خراسان رضوی مثل گذشته نمایندگان شایسته‌ای را انتخاب کنند و شاهد مشارکت گسترده‌ای در انتخابات باشیم.

رزم‌حسینی با بیان اینکه تعداد چهار هزار و 23 صندوق اخذ رای استان به شبکه سامانه جامع انتخابات متصل است، گفت: تمامی این صندوق‌ها را رصد می‌کنیم و تعداد افرادی که رای می‌دهند در سامانه ثبت خواهد شد.

وی تاکید کرد: در ارتباطی که با فرمانداران استان طی چند روز گذشته داشتم، نشاط انتخاباتی خوبی را در سطح استان مشاهده کردم و امیدوارم میزان مشارکت مردم در این انتخابات بالا باشد.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به اینکه امروز نیازمند حضور فعال مردم در صحنه هستیم، خاطرنشان کرد: با توجه به فشارهای ناجوانمردانه بین المللی که بر اقتصاد ایران وارد می شود، ان‌شاءالله این انتخابات باشکوه تاثیر بسیار خوبی در آینده کشور داشته باشد.

 

نظر شما