شناسنامه افراد فاقد سجلی تا ساعت ۱۸ تحویل می‌شود

۱۳۹۸/۱۲/۰۲ - ۱۷:۰۰:۱۴
کد خبر: ۹۶۷۴۸۸
شناسنامه افراد فاقد سجلی تا ساعت ۱۸ تحویل می‌شود
مدیرکل ثبت احوال آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه این نهاد آماده تحویل شناسنامه افراد ثبت‌نام کرده است، گفت: این شناسنامه‌ها که به سرعت آماده شده تا ساعت ۶ عصر امروز در استان تحویل داده می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ محمد حیرت‌انگیز روز جمعه گفت: افرادی که تا ۳۰ بهمن امسال اقدام به انجام مقدمات تعویض شناسنامه در آذربایجان‌غربی کرده اند، می‌توانند شناسنامه‌های جدید خود را از دفاتر این اداره‌کل دریافت کنند.

وی اظهار داشت: از یکم اسفندماه جاری درخواست تعویض شناسنامه به دلیل برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی پذیرفته نمی شود.

وی اضافه کرد: همچنین افرادی که در دفاتر پیشخوان دولت ثبت‌نام کرده‌اند، می‌توانند شناسنامه‌های جدید خود را از طریق همان دفاتر تحویل بگیرند.

فرآیند برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از ساعت هشت صبح امروز و همزمان با سراسر کشور در آذربایجان‌غربی آغاز شد و در مرحله نخست تا ساعت ۱۸ ادامه می‌یابد.

۲ میلیون و ۳۷۹ هزار و ۶۵۶ نفر در آذربایجان‌غربی طی انتخابات روز جاری واجد شرایط رای دادن هستند که از این میزان ۴۹.۷۵ درصد مرد و ۵۰.۲۵ درصد زن می‌باشند.

۱۲ نفر از این استان راهی مجلس یازدهم می‌شوند که از این تعداد سه نفر سهم ارومیه و یک نفر سهم هرکدام از حوزه های انتخابیه ۹ گانه دیگر شامل «سلماس»، «خوی و چایپاره»، «ماکو، شوط، پلدشت و چالدران»، «مهاباد»، «بوکان»، «میاندوآب»، «نقده و اشنویه»، «شاهین‌دژ و تکاب» و «پیرانشهر و سردشت» است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز