استاندار اردبیل:

حوزه انتخابیه خلخال و کوثر ۸۷هزار نفر حایز شرایط رای دارد

۱۳۹۸/۱۲/۰۲ - ۱۵:۵۳:۳۶
کد خبر: ۹۶۷۴۸۹
حوزه انتخابیه خلخال و کوثر ۸۷هزار نفر حایز شرایط رای دارد
استاندار اردبیل گفت: مردم حوزه انتخابیه خلخال و کوثر همیشه در صحنه حضور دارند و طبق آمار ۸۷هزار نفر در این حوزه حایز شرایط رای دادن هستند.

به گزارش برنا،استاندار اردبیل گفت: مردم حوزه انتخابیه خلخال و کوثر همیشه در صحنه حضور دارند و طبق آمار ۸۷هزار نفر در این حوزه حایز شرایط رای دادن هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری اردبیل، اکبر بهنام در جریان بازدید از شعبات اخذ رای در حوزه انتخابیه خلخال و کوثر  اظهار کرد:۴۵۰۰نفر عوامل برگزاری در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در این شهرستان ها دخیل هستند و ۲۲۰صندوق اخذ رای در محل های تعیین شده مستقر شده است.

وی افزود: حضور مردم حوزه انتخابیه خلخال و کوثر در سطح استان کم نظیر است و امیدواریم مشارکت در سطح استان نیز نسبت به ادوار گذشته افزایش نشان دهد.

بهنام جو با بیان اینکه تا کنون هیچ مشکلی در شعبات اخذ رای گزارش نشده است تصریح کرد: از لحاظ امنیتی استان اردبیل یکی از استان های پیشتاز است و در هر دوره نسبت به میانگین کشوری آمار قابل قبولی داشته است.

استاندار اردبیل ضمن تقدیر از دستندرکاران انتخابات و شورای تامین در حوزه های مختلف از مردم درخواست کرد با مشارکت در این جشن ملی یاس و نا امیدی شمنان را سبب شوند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز