شمارش آرای مردم استان تا سه بامداد شنبه پایان می‌یابد

۱۳۹۸/۱۲/۰۲ - ۲۲:۵۰:۲۲
کد خبر: ۹۶۷۶۷۸
شمارش آرای مردم استان تا سه بامداد شنبه پایان می‌یابد
رییس ستاد انتخابات استان سمنان گفت: شمارش آرای مردم استان سمنان تا حدود ساعت سه بامداد روز شنبه سوم اسفند پایان می‌یابد.

به گزارش خبرگزاری برنا، حبیب‌الله خجسته‌پور شامگاه جمعه گفت: پیش بینی کرده ایم که شمارش آرای مردم تا حدود ساعت سه روز شنبه پایان یابد این در حالی است که اعلام نتیجه منوط به تایید هیات نظارت استان سمنان می‌باشد.

وی بیان کرد: شمارش آرا بلافاصله پس از پایان انتخابات با حضور ناظران آغاز می شود و پس از تجمیع ، توسط هیات نظارت اعلام خواهد شد. خجسته‌پور تاکید کرد که مردم اخبار انتخابات را حتما از طریق مراجع رسمی ستاد انتخابات و فرمانداری ها دریافت کنند.‌

وی بیان داشت: پس از آن که هیات نظارت بر انتخابات مهر تایید بر صحت و سلامت انتخابات زد نتیجه رای گیری انتخابات مجلس شورای اسلامی از سوی ستاد انتخابات استان سمنان به اطلاع عموم مردم شریف استان خواهد رسید.

وی ابراز داشت:  تقریبا روند بیشترین مراجعه مردم استان سمنان برای شرکت در انتخابات از ۸ تا ۹ ونیم، ۱۱ تا ۱۳ و ۱۸ تا ۲۰ امروز صورت گرفته است.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در چهار حوزه انتخابیه این استان و ۵۸ نامزد، همزمان با سراسر کشور روز جمعه برگزار آغاز شد. از مجموع ۶۳۸ شعبه اخذ رای برای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان سمنان ۵۰۶ شعبه ثابت و ۱۳۲ شعبه سیار بود.

۵۱۴ هزار و ۱۹۷ نفر شامل ۲۵۹ هزار و ۷۷۲ مرد و ۲۵۴ هزار و ۴۲۵ زن در استان سمنان واجد شرایط رای دادن بودند. ۱۱ هزار و ۶۹۳ نفر به عنوان دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات مجلس یازدهم در این استان فعالیت داشتند.

میزان مشارکت مردم استان سمنان در چهار حوزه انتخابیه در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بیش از ۶۶ درصد اعلام شد.

 

نظر شما