اعلام قطعی نماینده قروه و دهگلان در مجلس یازدهم

۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۰۸:۵۴:۴۴
کد خبر: ۹۶۷۷۹۸
اعلام قطعی نماینده  قروه و دهگلان در مجلس یازدهم
بر اساس آمار نهایی از بین نامزدهای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، پرویز اوسطی با کسب ۱۷۱۹۶ رأی به بهارستان راه یافت.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ مردم شهرستان های قروه و دهگلان روز دوم اسفند ماه باحضور در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، از بین ۱۵ داوطلب، پرویز اوسطی را انتخاب کردند.  

فرماندار و رئیس ستاد انتخابات حوزه انتخابیه قروه و دهگلان در گفت و گو با خبرنگاران با تقدیر از حضور خوب مردم در پای صندوق های أخذ رأی اظهار داشت: ۱۷۸ شعبه اخذ رأی در دو حوزه انتخاباتی شهرستان قروه و دهگلان در نظر گرفته شد که از این تعداد ۷۰ شعبه در دهگلان و ۱۰۸ شعبه در قروه قرار داشت. 

حسین الماسی با تقدیر از همکاری های هیئت اجرایی انتخابات، هیئت نظارت انتخابات، اعضای شورای تامین، ائمه جمعه و جماعات و نهادهای انقلابی ادامه داد: در شهرستان قروه ما یک انتخابات بسیار سالم و در کمال امنیت را برگزار کردیم و هیئت های نظارتی و بازرسی نیز از اکثر شعبه ها بازدید کردند و رضایت کاملی از نحوه برگزاری انتخابات داشتند.

 به گفته رئیس ستاد انتخابات شهرستان قروه در این دوره از انتخابات مجلس از مجموع آرای مأخوذه به تعداد ۷۳ هزار و ۱۶۲ رأی، تعداد ۶۷ هزار و ۵۹ رأی صحیح و ۶ هزار و ۱۰۳ رأی باطله به صندوق اخذ رأی رفته است.

حسین الماسی با اعلام آمار نهایی رأی های اخذ شده، اظهار کرد: «پرویز اوسطی»  با  تعداد ۱۷ هزار و ۱۹۶ رأی به عنوان نماینده مجلس یازدهم وارد بهارستان شد.

وی همچنین از ۱۳ هزار و ۴۵۰ رأی به نام «حبیب اله محمدی تلوار»،۱۰ هزار و ۴۵۶ رأی به نام «محمدقربان کیانی»، هفت هزار و ۸۸۷ رأی به نام «محمد خالدیان» خبر داد.

الماسی در ادامه آرای کسب شده توسط «هادی عبدالملکی» را سه هزار و ۴۷۸ رأی، «فاطمه فرهادی» را سه هزار و ۱۸۲ رأی، «مرتضی جوانمردی» را ۳ هزار و ۹۸ رأی، «برزو سهرابی نور» با هزار و ۹۰۲ رأی و «حسین مفاخری» با هزار و ۵۴۶ رأی دانست.

مطابق گفته های رئیس ستاد انتخابات قروه در ادامه «خالد رضایی» دارای هزار  و ۴۴۰ رأی، «هوشنگ بختیار» دارای هزار و ۲۰۵ رأی، «مسعود مفاخری» با ۹۹۵ رأی، «فتح اله پناهی» با ۶۷۸ رأی، «مجتبی رضایی» با ۲۹۹ رأی و «فردین محمدی» با ۲۴۷ رأی در ردیف های بعدی قرار گرفته اند. 

حسین الماسی گفت که درصد مشارکت مردم شهرستان قروه و دهگلان ۴۸ درصد بوده و مشارکت مردم شهرستان قروه هم با ۵۱ درصد صورت گرفته است.   

وی همچنین میزان مشارکت در دوره قبل را ۷۲ درصد اعلام کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز