مدیرکل ورزش و جوانان لرستان در پیامی ؛

قدردانی از حضور وحدت آفرین جامعه بزرگ ورزش و جوانان لرستان در انتخابات مجلس

۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۱۲:۰۷:۵۳
کد خبر: ۹۶۷۹۳۳
قدردانی از حضور وحدت آفرین جامعه بزرگ ورزش و جوانان لرستان در انتخابات مجلس
سید علی کریمی طی پیامی از حضور اقشار مختلف مردم غیور استان،به ویژه جامعه بزرگ ورزش و جوانان استان لرستان در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛  مدیرکل ورزش و جوانان  لرستان طی پیامی از حضور اقشار مختلف مردم غیور استان،به ویژه جامعه بزرگ ورزش و جوانان استان در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تقدیر و تشکر کرد.

در گوشه ای از پیام تقدیر و تشکر  سید علی کریمی خطاب به مردم و جامعه بزرگ ورزش و جوانان استان چنین آمده است:

بسمه تعالی

انتخابات یازدهمین دورۀ مجلس شورای اسلامی و با عنایت الهی و حضور پرشور شما مردم آگاه و همیشه در صحنه با شکوه هرچه تمام‌تر برگزار شد و جلوۀ زیبای دیگری از مردم‌سالاری دینی را در برابر چشم مردم جهان به نمایش گذاشت.

حضور شما مردم فهیم و همیشه در صحنه استان لرستان در انتخابات مهم و سرنوشت ساز انتخابات مجلس شورای اسلامی نشان دهنده پایبندی و تعهد شما  به آرمانهای نظام ، انقلاب و امام راحل ( ره) می باشد.

در پایان بار دیگر از حضور وحدت آفرین جامعه بزرگ ورزش و جوانان استان اعم از معاونین و پرسنل اداره کل،رؤسای ادارات تابعه،پیشکسوتان ورزش استان،ارکان اجرایی هیئتهای ورزشی استان و شهرستانها،قهرمانان ورزشی و قهرمانان استان و دبیران سازمانهای مردم نهاد جوانان استان که حماسه بزرگی را در دوم اسفندماه آفریدید قدردانی می نمایم و عظمت و سربلندی ایران اسلامی را از خداوند متعال مسئلت دارم.

سید علی کریمی

مدیرکل ورزش و جوانان استان لرستان

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز