استاندار گلستان اعلام کرد:

"سنگدوینی" و "منتظری" منتخب مردم در حوزه انتخابیه گرگان و آق قلا

۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۱۲:۴۹:۵۹
کد خبر: ۹۶۷۹۷۰
سنگدوینی و منتظری منتخب مردم در حوزه انتخابیه گرگان و آق قلا
استاندار گلستان گفت: غلامرضا منتظری و رمضانعلی سنگدوینی از حوزه انتخابیه گرگان و آق قلا به عنوان منتخب مردم شناخته و راهی بهارستان شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ هادی حق شناس با بیان اینکه مشارکت مردم حدود ۵۸ درصد و آمار مشارکت مردم استان از میانگین کشوری بالاتر بود، افزود: غلامرضا منتظری و رمضانعلی سنگدوینی از حوزه انتخابیه گرگان و آق قلا به عنوان منتخب مردم شناخته و راهی بهارستان شدند.

حق شناس افزود: در حوزه انتخابیه گنبدکاووس امان قلیچ شادمهر به عنوان نماینده مردم این شهرستان انتخاب شد.

وی تصریح کرد: در حوزه رامیان و آزادشهر غلامعلی کوهساری، حوزه علی آبادکتول رحمت الله نوروزی و حوزه مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه تپه رضا آریان پور به عنوان نمایندگان مردم در این شهرستان ها از سوی مردم انتخاب شدند.

استاندار گلستان گفت: در حوزه انتخابیه کردکوی، بندرگز، ترکمن و گمیشان عبدالجلال ایری و رجب محمدآبادی در به مرحله دوم با هم رقابت خواهند کرد.استان گلستان با ۶ حوزه انتخابیه، هفت نماینده در مجلس دارد که دو نفر از حوزه گرگان و آق قلا، یک نفر از علی آبادکتول، یک نفر از حوزه رامیان و آزادشهر، یک نفر از کردکوی، بندرترکمن، گمیشان و بندرگز، یک نفر از گنبدکاووس و یک نفر از حوزه مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه‌تپه به مجلس شورای اسلامی راه خواهند یافت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز