با جمع آوری کمکهای کتابداران استانهای خراسان رضوی ، شمالی و گلستان انجام شد؛

ارسال هدایای فرهنگی کتابخانه های عمومی به سیل زدگان سیستان و بلوچستان

۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۱۴:۴۰:۳۵
کد خبر: ۹۶۸۰۵۱
ارسال هدایای فرهنگی کتابخانه های عمومی به سیل زدگان سیستان و بلوچستان
اقلام اهدایی کتابداران کتابخانه های عمومی خراسان رضوی، شمالی و گلستان با هدف همدردی و کمک به هموطنان آسیب دیده از سیل دیماه سال جاری به این استان ارسال شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، اقلام اهدایی کتابداران کتابخانه های عمومی خراسان رضوی، شمالی و گلستان با هدف همدردی و کمک به هموطنان آسیب دیده از سیل دیماه سال جاری به استان سیستان و بلوچستان ارسال شد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی گفت: بعد از سیل ویرانگر در استان سیستان و بلوچستان و آسیب هایی که در این سیل به تعداد زیادی از هموطنانمان در این استان محروم وارد آمد نهاد کتابخانه ها ی عمومی نیز همانند دیگر سازمانها و نهادها  با هدف کمک همدردی و کمک به  بهبود آلام مردم با اجرای طرح «سیستان و بلوچستان را دریابیم» در کتابخانه های عمومی زمینه کمک و همراهی با مردم این مناطق را ایجاد کرد.

حجت الاسلام علی اکبر سبزیان ادامه داد: کتابداران و اعضای کتابخانه های عمومی نیز با درک شرایط سخت هموطنان در این استان نسبت به جمع اوری اقلام مورد نیاز از جمله پوشاک، کفش، اسباب بازی، کتاب و لوازم التحریر و دیگر اقلام مورد نیاز اقدام کردند و این اقلام با ارسال از استانهای خراسان شمالی و گلستان به مشهد مقدس از استان خراسان رضوی به مقصد شهرهای سیل زده سیستان  و بلوچستان ارسال شد.

وی ادامه داد: در همین راستا در استان خراسان رضوی کتابداران استان یک روز از حقوق خود را برای سهیم شدن در این امر خیر اختصاص دادند.

مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی ادامه داد: در مجموع از استانهای خراسان رضوی، شمالی و گلستان هزار و  528 عنوان کتاب، بیش از هزار و 200مورد لوازم التحریر و بیش از هزار و 200 قلم شامل پوشاک، کفش، پتو،لوازم بهداشتی،کنسرو، مواد خوراکی و بیش از 81 میلیون ریال مبالغ اهدایی کتابداران و اعضای کتابخانه های عمومی سه استان جهت ارسال به مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان جمع آوری شد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز