اُکسین،گل ریحان؛ منتظر اسم جدید هستیم!!!

۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۱۵:۴۴:۵۸
کد خبر: ۹۶۸۰۹۵
اُکسین،گل ریحان؛ منتظر اسم جدید هستیم!!!
سیستم باشگاه داری در ایران حکایت عجیبی دارد.آدم های گمنام یک شبه تیم میخرند،یک شبه باشگاهدار می شوند و در نهایت هم فوتبال دلشان را می زند و شبانه تیم را معامله می کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، سالهاست این رویه به فوتبال آمده که هر کسی دستش به دهانش رسید و کمی هم جاه طلب بود می تواند تیمداری کند و حال با این فرمول امتیاز تیم های فوتبال وفوتسال به کرات دست به دست می شود.

حالا این چرخه معیوب فوتبال ایران خود را  در نماینده نوپای البرز نشان داده است،در کمتر از 4 سال دو بار تیم دست به دست شده و نامش تغییر کرده و حال می گویند تغییر نام و مالک سومی هم در راه است.

جالب تر آنکه این اتفاق نه در پایان فصل بلکه در کوران مسابقات و حساس ترین روزهای لیگ یک رقم می خورد وبه یکباره خبر می رسد مدیران قبلی دیگر نیستند و تیمی جدید آمده اند و مربی هم با خودشان آورده اند.

این است حال و روز فوتبال ایران و تنها نماینده البرز در لیگ یک کشور و در این شرایط قرار است این فوتبال چه گلی به سر استعدادهای پرتعداد جوانترین استان کشور بزند.

وقتی سرمربی جوان و نسبتا موفق بومی باشگاه به حکم تغییر مالک در حساس ترین شرایط لیگ تغییر می کند و یک مربی دیگر جانشین وی می شود حرف زدن از آینده فوتبال باشگاهی وبرنامه ریزی  تنها گزافه گویی است.

اُکسینی سر دو سال تیمداری دلشان را زد و رفتند و مدیران گل ریحان نیز به همین سرنوشت دچار شدند تا کرجی ها هاج و واج چشم به اسم گذاری سوم برای تیم شهر و استان شان در عمر کوتاه چهارساله اش بدوزند.

اُکسین ،گل ریحان و یا هر اسمی که مدیران جدید قرار است روی این تیم بگذارند آن چیزی نبود که البرزی ها انتظارش را داشتند وسوال بسیاری از فوتبالدوستان البرزی این است که  این باشگاه متغیرالاسم با این دست به دست شدن های متوالی می تواند یک فرصت برای فوتبال البرز باشد؟

مجتبی علی مردانی

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز