کاتوره " فیلم بلند یک کارگردان مشهدی برای شرکت در جشنواره جهانی فجر اعلام آمادگی کرد

۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۰۹:۳۳:۱۳
کد خبر: ۹۶۸۲۷۲
کاتوره  فیلم بلند یک کارگردان مشهدی برای شرکت در جشنواره جهانی فجر اعلام آمادگی کرد
فیلم بلند داستانی «کاتوره» که محصول مشترک ایران و جمهوری چک است چند روز پیش برای شرکت در جشنواره جهانی فجر اعلام آمادگی و فرم جشنواره را پر کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد به نقل از روابط عمومی فیلم «کاتوره»، بخشی از این فیلم بلند داستانی  در مشهد فیلمبرداری شده و کارگردانی مشهدی دارد. میثم حسن‌زاده با نویسندگی و کارگردانی این فیلم، آن را برای جشنواره جهانی فجر آماده می‌کند

این فیلم به تهیه‌کنندگی امیر سیدزاده با مدت زمان ۸۰ دقیقه آماده اکران و پخش در جشنواره های جهانی می‌شود. در حال حاضر جلوه‌های ویژه بصری این فیلم توسط حسن پیله‌ور به اتمام رسیده است. موسیقی فیلم کاتوره نیز توسط پیام آزادی در اروپا ساخته شد.

در این فیلم میلاد خزاعی، مهسا اکبرپور، راحیل کافی ، مصطفی امیری و رضا سنایی نقش‌نمایی کرده‌اند.

همچنین داود رحمانی، مدیریت فیلمبرداری این کار را بر عهده گرفته است و احسان شیبانی تدوین کار را به اتمام رسانده .

مدیر تولید این کار برعهده بهداد الهامی و حامد تهرانی بود.

حسن‌زاده، کارگردان این فیلم پیش از این نیز افتخارات بسیاری را در کارنامه هنری خود به دست آورده که می‌توان از میان آن به فیلم‌های «نوای دوباره»، «تولدت مبارک»، «کافه خیابان پیاده‌رو» و «جای خالی حضور» اشاره کرد. کارگردانی این فیلم‌ها منجر به حضور در فستیوال‌های داخلی و خارجی همچون حضور در اکادمی فیلم پنج قاره FICOCC، فستیوال AOF امریکا، GOLD MOVIE اکادمی فیلم انگلیس، فیلم پنج قاره FICOCC، فستیوال فیلم‌های تجربی ایرانی sahar منچستر، MONTHS رومانی، جشنواره فیلم سانتیاگو فلاکوس، اکادمی فیلم  FICOCC پنج قاره، جشنواره فیلم WE FILM FESTIVAL هلند، جشنواره فیلم هنر و جنوب شیلی و فستیوال AOF امریکا و کسب دیپلم افتخار بهترین فیلم این جشنواره شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز