سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری کرج خبرداد:

راه اندازی دو گرمخانه سیار در کرج

۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۱۱:۳۰:۱۰
کد خبر: ۹۶۸۳۰۰
راه اندازی دو گرمخانه سیار در کرج
سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری کرج گفت: دو دستگاه اتوبوس برای جمع آوری و ساماندهی شبانه افراد بی خانمان و کارتن خواب تجهیز شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، علی اصغر همتی با اشاره به راه اندازی گرمخانه سیار برای اولین بار در کرج، اظهار کرد: همزمان با برودت هوا و بارندگی‌های اخیر، این معاونت دو دستگاه اتوبوس را برای راه اندازی گرمخانه سیار اختصاص داده است.

وی گفت: فعالیت این گرمخانه‎های سیار از تاریخ ۲۷ بهمن آغاز شده و تا ۲۷ فروردین سال آینده ادامه دارد البته در صورت نیاز این مدت تمدید خواهد شد.

 این مسئول ادامه داد: افراد بی خانمان می‌توانند با استقرار شبانه در این اتوبوس‌ها به صورت موقت از غذای گرم، چای، آب معدنی، میان وعده، پتو و خدمات اولیه درمانی بهره مند شوند.

همتی ظرفیت هر اتوبوس را حدود ۲۵ نفر و در مجموع ۵۰ نفر بیان کرد و افزود: پس از جمع آوری، افراد بی خانمان به سرپناه شبانه جاده قزلحصار منتقل می شوند.

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری کرج افزود: فعالیت گرمخانه آقایان واقع در میدان قدس(شاه عباسی) با ظرفیت ۱۲۰ نفر از اواسط فصل پاییز شروع و تا پایان اردیبهشت ماه ادامه دارد. ضمن آنکه گرمخانه بانوان نیز در پارک شهید چمران با ظرفیت ۶۰ نفر در تمام طول سال فعال است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از شهروندان تقاضا می‌شود در صورت مشاهده افراد بی خانمان و کارتن خواب با سامانه ۱۳۷ شهرداری کرج تماس گرفته تا ترتیب انتقال و پذیرایی در گرمخانه‌ها صورت گیرد.

 

نظر شما