روزبهانه دوباره ابقا شد

۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۱۱:۳۷:۱۶
کد خبر: ۹۶۸۳۱۹
روزبهانه دوباره ابقا شد
مهدی روزبهانه با کسب اکثریت آرا به مدت 4 سال در سمت خود به عنوان رئیس هیئت دوچرخه‌سواری خراسان رضوی ابقا شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، مجمع انتخاب رئیس هیئت دوچرخه‌سواری خراسان رضوی با حضور۱۵عضو از۱۵عضو مجمع انتخابی این هیئت از جمله قمری رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری، فتاحی مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی، پورتقی معاون اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، نماینده ورزشکاران، باشگاه ها، مربیان، داوران، شهرستان‌ها و دیگر اعضا در اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی برگزار شد.

علیرضا احمدی، مجیدبخت‌آزما، جمشید جعفری،علی حسین‌زاده، هاشم دائمی، مهدی روزبهانه،مهدی ملازمیان و حمیدرضا یوسف زاده کاندیداهای این مجمع بودند.

در پایان این جلسه پس از رأی‌گیری از اعضای مجمع انتخابی مهدی روزبهانه توانست با کسب ۱۴رای از مجموع ۱۵رای ماخوذه به مدت ۴ سال مجددا ریاست هیئت دوچرخه‌سواری خراسان رضوی را بر عهده بگیرد.

مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی در این مجمع اظهار کرد: آقای قمری رئیس فدراسیون دوچرخه سواری از قهرمانان کشور است که با حضور او این فدراسیون توانسته جزو فدراسیون های موفق سالهای اخیر کشور باشد.

فرزاد فتاحی تصریح کرد: ورزش دوچرخه‌سواری در خراسان رضوی دارای سابقه خوبی است و حضور ورزشکارانی همچون دانشور در تیم ملی نشان دهنده شایستگی ورزشکاران خراسانی است، استان در رشته پیست عملکرد بهتری داشت از همین روی پیست اختصاصی را احداث کردیم.

وی خاطرنشان کرد: مطمئنیم میتوانیم در چهار سال پیش رو هیئت منسجمی داشته باشیم و بیش از گذشته بتوانیم در کشور بدرخشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی با بیان اینکه 4 مجمع دیگر نیز تا آخر اسفند ماه برگزار می شود عنوان کرد: همانطور که به اصحاب رسانه قول داده بودیم تمام تلاشمان را به کار گرفتیم که تعداد هیئت هایی که با سرپرست اداره می شود به حداقل برسد و در سال 99 نیز یکی از مهم ترین برنامه های اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی این است که مجمع انتخاب رئیس هیئتها پیش از پایان برگزار شود که دیگر نیاز به انتصاب سرپرست نباشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز