مدیر کل هواشناسی البرز خبر داد:

کاهش دما و کولاک در راه البرز

۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۳:۴۵:۵۰
کد خبر: ۹۶۹۰۴۵
کاهش دما و کولاک در راه البرز
مدیر کل هواشناسی استان البرز از پیش بینی کاهش محسوس دما و کولاک در ارتفاعات استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز؛ منصور رحمانیان با اعلام این خبر افزود: تحلیل آخرین الگوهای پیش‌یابی حاکی از ورود و فعالیت سامانه بارشی از امشب تا عصر پس‌فرداچهارشنبه به منطقه البرز مرکزی است.

 وی ادامه داد: بر این اساس رگبار شدید باران و برف، رعد و برق بعضی ساعات وزش باد شدید و لحظه‌ای، ارتفاعات کولاک برف،کاهش محسوس بین ۶ تا ۱۲ درجه‌ای دما دور از انتظار نیست.

رحمانیان همچنین اظهار کرد: طی این مدت،‌ آبگرفتگی معابر و اختلال در تردد جاده‌ها، سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها، لغزندگی سطح جاده، کاهش میدان دید، ریزش سنگ، سقوط بهمن درجاده‌های کوهستانی وجود دارد.

وی کیفیت هوای استان البرز را از امروز تا آخر هفته‌جاری سالم عنوان کرد و گفت: آسمان امروز دوشنبه،‌ ابری، مه رقیق، شب پاره‌ای نقاط رگبار باران، ارتفاعات رگبار برف، رعد و برق ،‌دمای کمینه و بیشنیه بین هفت تا ۱۸ درجه بالای صفر، و سه‌شنبه، ابری و مه آلود، رگبار شدید باران و برف، رعد و برق ، وزش باد لحظه‌ای و شدید، کمترین و بیشترین دما بین ۲ تا ۱۳ درجه بالای صفر، خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی استان البرز آسمان البرز را در روز چهارشنبه، ابری و مه آلود، رگبار باران و برف، رعد و برق، وزش باد شدید و لحظه‌ای دمای کمینه و بیشینه بین منفی سه تا ۶ درجه بالای صفر پیش بینی کرد و افزود: آسمان البرز در روز پنجشنبه نیز صاف تا کمی ابری، مه آلود، کاهش محسوس دمای کمینه و جمعه، کمی تا نیمه ابری، مه رقیق و دمای کمینه و بیشنیه بین سه تا ۱۴ درجه بالای صفر پیش بینی می شود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز