عملکرد خوب ورزشکاران خراسانی در رشته بوکس

۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۳:۴۳:۵۳
کد خبر: ۹۶۹۰۵۶
عملکرد خوب ورزشکاران خراسانی در رشته بوکس
مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: ورزشکاران خراسانی در رشته بوکس همواره بهترین عملکرد از از خود به نمایش گذاشتند.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، فرزاد فتاحی در مجمع انتخاب رئیس هیئت بوکس خراسان رضوی گفت: مجمع انتخاب رئیس هیئت بوکس استان با حضور چهار کاندیدا برگزار شد که امیدوارم رئیس جدید هئیت بوکس شرایط خوبی را دراین چهارسال داشته باشد.

وی ادامه داد: بوکس خراسان رضوی جزو رشته‌هایی است که ورزشکاران بزرگ و ارزشمندی در سطح کشور دارد و افتخارات قابل قبولی را کسب کردیم.

فتاحی عنوان کرد: خوشبختانه درسال‌های گذشته قهرمانان خوبی در سطح استان داشتیم و همواره ورزشکاران خراسانی در مسابقات عملکرد خوبی را به نمایش گذاشتند واز حیثیت بوکس استان به خوبی دفاع کردند.

مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی بیان کرد: باهمدلی خانواده بوکس و با هماهنگی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی اتفاقات خوبی برای رشته بوکس رقم خواهد خورد.

وی در خصوص وظیفه هیئت‌های ورزشی عنوان کرد: در سال ٩٨ به تمام هیئت‌های ورزشی اعلام کردیم که با موسسات حسابرسی قراداد ببند و تمام مسائل مالی را به طور دقیق انجام دهند.

فتاحی تصریح کرد: هیئت‌ها باید تمام هزینه‌هایی که در طول چهار سال انجام دادند، حسابرس گزارشات مالی را باید به طور دقیق در مجمع اعلام کند.

 

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی در پایان گفت: اداره کل ورزش و جوانان بخشی از هزینه‌های مربوط به هیئت‌های ورزشی را تامین می‌کند و باید بخشی بیشتری از هزینه‌های هیئت با مدیریت صحیح روسای هیئت‌ها انجام شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز