کشف ۳۰۰۰ ماسک تقلبی و غیر بهداشتی

۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۲۰:۰۰:۰۵
کد خبر: ۹۶۹۱۰۳
کشف ۳۰۰۰ ماسک تقلبی و غیر بهداشتی
فرمانده انتظامی بروجرد از دستگیری فردی که در منزل خود ماسک‌های تقلبی و غیربهداشتی تهیه می‌کرد، خبر داد و گفت: از این فرد سودجو ۳ هزار ماسک غیربهداشتی ضبط شد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سرهنگ عزت الله غلامی امروز دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به انتشار کرونا ویروس و جو روانی حاکم بر جامعه به دلیل سرایت فوری آن، فردی سودجو با داشتن کارگاه غیرمجاز در منزل خویش اقدام به ساخت، تهیه و توزیع ماسک‌های تقلبی و غیر بهداشتی کرده بود که موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در هماهنگی به عمل آمده با مرجع قضائی و با همراهی کارکنان اداره تعزیرات حکومتی و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه، مأموران انتظامی نسبت به دستگیری فردی به هویت معلوم که اقدام به ساخت ماسک‌های تقلبی و غیربهداشتی می‌کرد، اقدام شد که در بررسی‌های انجام شده از انبار کارگاه فرد خاطی ۴ ثوب پارچه جهت تهیه ماسک و همچنین ۳۰۰۰ هزار ماسک غیربهداشتی کشف و ضبط می‌شود.

فرمانده انتظامی بروجرد ضمن هشدار به سودجویان و افرادی که سلامت مردم را به خطر می‌اندازند، بیان داشت: در این راستا حسب دستور مقام محترم قضائی کارگاه مذکور پلمب و متهم به همراه پرونده متشکله تحویل اداره تعزیرات حکومتی شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز