رئیس فدراسیون سه گانه:

البرز در میزبانى از مسابقات دوگانه آسیایی عملکرد مطلوبى داشت

۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۰۹:۱۷:۵۲
کد خبر: ۹۶۹۲۱۵
البرز در میزبانى از مسابقات دوگانه آسیایی عملکرد مطلوبى داشت
رئیس فدراسیون سه گانه ضمن تقدیر از نحوه برگزاری مسابقات دوگانه آسیایی 2020، گفت: البرز در میزبانی این مسابقات عملکرد مطلوب و قابل توجهی داشته است.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز؛ گودرزى در حاشیه افتتاحیه مسابقات دوگانه آسیایى ٢٠٢٠ که در دهکده ورزشى چهارباغ ساوجبلاغ برگزار شد، اظهار کرد: جاى چنین رویداد آسیایى در کشور خالى بود که خوشبختانه البرز متولى برگزارى آن شد.

وی با تقدیر از استاندار البرز براى موافقت و حمایت در برگزارى مسابقات دوگانه آسیایی، بیان کرد: برگزارى این رویداد بزرگ بدون حمایت مدیرکل ورزش و جوانان انجام شدنى نبود.

در این آیین، مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز نیز اذعان داشت: تلاش زیادی برای برگزاری مسابقات دوگانه آسیایی 2020 صورت گرفته است.

امیر غفرانی با بیان اینکه استان البرز از میزبانی از رویدادهای مهم استقبال می کند، افزود: معتقدیم میزبانی از مسابقات بزرگ باعث پیشرفت رشته های ورزشی می شود.

وی همچنین خاطرنشان کرد: ورزشکاران استان البرز به طور میانگین هفته ای بین ۲ تا ۱۰ مدال در سطوح مختلف کسب می کنند.

غفرانی در ادامه اظهار امیدواری کرد که البرز بتواند میزبان شایسته ای برای شرکت کنندگان در مسابقات آسیایی دوگانه 2020 باشد.

رئیس هیئت سه گانه استان البرز نیز عنوان کرد: تاکنون با حمایت اداره کل ورزش و جوانان 6 میزبانى در البرز داشته ایم.

رضاخانی با تأکید بر این که این مسابقات به میزبانی البرز در شرایط خاصى برگزار شد، گفت: خوشبختانه با تعامل فدراسیون و به ویژه کادر فنى، میزبانى خوبى را در این مسابقات داشتیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز