افزایش دمای هوا بر اثر باران!

۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۴:۰۰:۴۲
کد خبر: ۹۶۹۴۵۷
افزایش دمای هوا بر اثر باران!
بارش نخستین باران زمستانی در ششمین روز از آخرین ماه فصل زمستان در خلخال موجب افزایش دمای هوای این شهر و ذوب شدن برف معابر شد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ رییس اداره هواشناسی خلخال گفت: بدنبال ورود جبهه هوای گرم و مرطوب و بارشی به منطقه ، بارش باران در سطح این شهر و مناطق تابعه این شهرستان از صبح امرو آغاز شده و هم‌اکنون نیز بصورت پراکنده ادامه دارد.

فرامرز فرض‌الله‌پور با بیان اینکه ادامه بارش‌ها در شهر خلخال بصورت باران تا ظهر فردا ادامه خواهد داشت، افزود: بارندگی‌ها در ارتفاعات ، گردنه‌ها و مناطق کوهستانی از اوایل امشب بصورت برف پیش‌بینی شده است.

وی گفت: در حالی که حداقل دمای هوای روز گذشته خلخال ۳ درجه زیر صفر بود با ورود جبهه هوای گرم و باران‌زا به منطقه و آغاز بارش باران حداقل دمای صبح امروز این شهر به ۲ درجه بالای صفر رسید که در مقایسه با زمان مشابه روز قبل ۵ درجه گرم‌تر شده است.

در حالی که شهرداری خلخال همچنان برای جمع‌آوری و انتقال انبوه برف انباشت شده به یادگار مانده از بارش سنگین برف ۲۱ بهمن ماه در معابر این شهر با استفاده از ماشین‌آلات برف‌روبی تلاش می‌کند بارش باران امروز در خلخال موجب ذوب شدن برف و یخ به جای مانده از بارش سنگین برف دهه آخر بهمن در معابر و کوچه‌های این شهر شد.

سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خلخال نیز از بارش برف و باران در گردنه الماس واقع در جاده ارتباطی خلخال - اسالم و سایر راه‌های کوهستانی این شهرستان در طول شب گذشته و صبح امروز خبرداد و گفت: تردد در این مسیر ارتباطی بصورت عادی و بدون استفاده از زنجیرچرخ صورت می‌گیرد.

معروف خسروی با بیان اینکه غیر از راه خلخال - پونل در استان گیلان سایر راه‌های اصلی ،فرعی و بین‌روستایی این شهرستان باز بوده و تردد خودروها در آنها جریان دارد، افزود: با وجود باز بودن همه راه‌های اصلی ، فرعی و روستایی و تردد عادی خودروها به همراه داشتن زنجیرچرخ به همه رانندگان عبوری توصیه می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز