تولیت آستان قدس رضوی در جمع خبرنگاران:

کاملا تابع نظر وزارت بهداشت هستیم

۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۳:۱۰:۵۲
کد خبر: ۹۶۹۵۰۴
کاملا تابع نظر وزارت بهداشت هستیم
تولیت آستان قدس رضوی گفت: در پی ورود ویروس کرونا به کشور و امور بهداشتی پیرامون آن، در حوزه حرم مطهر امام رضا(ع) تابع نظر وزارت بهداشت هستیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، حجت الاسلام احمد مروی در حاشیه آیین رونمایی از دانش فنی و تولید فیلم های چندلایه فرآورده‌های تزریقی و ملزومات دیالیز صفاقی تولید داخل شرکت داروسازی ثامن در گفت‌وگو با خبرنگاران افزود: دو شب قبل با وزیر بهداشت تلفنی صحبت کردیم و نامه‌ای هم به رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد دادیم و در این حوزه ما هیچ نظر و دخالتی نداریم همه امر را به وزارت بهداشت واگذار کردیم.

وی ادامه داد: به دوستان خود که در حوزه سلامت آستان قدس رضوی از جمله شرکت داروسازی ثامن و حوزه هایی که در این زمینه فعال هستند اعلام کردیم که فعالیت خود را افزایش دهند.

تولیت آستان قدس رضوی گفت: به این دوستان اعلام شده است که اگر امکاناتش را دارند در موضوع مایع ضدعفونی کننده به طور شبانه روزی کار کنند و در مساجد، حسینیه ها و مراکز عمومی به صورت رایگان در اختیار مردم قرار دهند تا عده‌ای سواستفاده چی نتوانند از این ماجرای ویروس کرونا به فکر منافع حیوانی و مادی خود باشند.

 

نظر شما