معاون استاندار اردبیل:

هیچ آزمایش مثبت کرونای جدیدی گزارش نشده است

۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۲۲:۰۰:۴۶
کد خبر: ۹۶۹۶۶۱
هیچ آزمایش مثبت کرونای جدیدی گزارش نشده است
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اردبیل گفت: تا کنون مورد مثبتی از ویروس کرونا در استان اردبیل اعلام نشده است.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ بهروز ندائی گفت: تا کنون هیچ گونه آزمایش مثبت ویروس کرونا در استان اردبیل گزارش نشده است.

وی افزود: طبق آمار دانشگاه علوم پزشکی ۲۵ نفر در استان اردبیل مشکوک به کرونا طبق نظریه پزشکان بستری شدند و جواب آزمایش ۴ نفر از این بیماران منفی است و نتیجه نمونه بقیه تا به حال اعلام نشده است.

معاون استاندار اردبیل با بیان اینکه مرجع اصلی اطلاع رسانی این ویروس دانشگاه علوم پزشکی است، تصریح کرد: هرگونه آموزش و اطلاع رسانی و اعلام آخرین وضعیت این ویروس جدید در استان اردبیل از طریق دانشگاه علوم پزشکی به اطلاع شهروندان می‌رسد.

معاون سیاسی استاندار اردبیل تصریح کرد: در صورت امکان از برگزاری جلسات غیر ضروری و تجمعات در ادارات و امکان عمومی خودداری شود.

وی ادامه داد: مدیریت این موضوع فراگیر سخت بوده و باید تمام دستگاه‌ها و مردم به منظور پیشگیری همکاری لازم را با همدیگر داشته باشند.

ندائی افزود: این ویروس ناشناخته است و تا کنون دارویی در رابطه با مقابله با آن کشف نشده و مهار آن در صورت شیوع سخت است و باید با پیشگیری این بحران را پشت سر بگذاریم.

وی ادامه داد: شهروندان و کارکنانی که در تعطیلی و مرخصی به سر می‌برند باید از مسافرت تفریحی و غیر ضروری خوداری کنند و اینکه استان اردبیل استان سبز و عاری از ویروس شتاخته می‌شود باید همکاری لازم برای کنترل و پیشگیری اعمال شود.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری اردبیل گفت: مرز بیله سوار که محل ورود مسافران کشور جمهوری آذربایجان است به خوبی کنترل شده و تا کنون هیچ گزارشی مبنی بر افراد ناقل در این محل اعلام نشده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز