فرماندار فردوس:

تمهیدات لازم برای مقابله با ویروس کرونا اتخاذ شده است

۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۶:۳۴:۵۷
کد خبر: ۹۶۹۶۶۳
تمهیدات لازم برای مقابله با ویروس کرونا اتخاذ شده است
فرماندار فردوس با بیان اینکه هیچ موردی از ابتلاء به کرونا ویروس در فردوس مشاهده نشده است، گفت: تمامی تمهیدات لازم برای مقابله با ویروس کرونا در فردوس اتخاذ شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ جلسه مشترک کمیته سلامت و امنیت غذایی شهرستان فردوس و پدافند غیرعامل با حضور فرماندار و کلیه اعضا به صورت فوق‌العاده در محل سالن اجتماعات فرمانداری فردوس تشکیل شد.

فرماندار فردوس مهمترین مسئله در وضعیت بحرانی پیش رو را حفظ آرامش مردم دانست و تاکید کرد آرامش روان و رعایت بهداشت فردی و اجتماعی در خط مقدم مبارزه با این بیماری قرار دارد.

میرزایی با اشاره به اینکه شهرهایی مانند فردوس به لحاظ کوچک بودن در کنترل این ویروس می‌تواند بسیار موفق تر باشد، افزود: تمام اجتماعاتی که در روزهای آتی قرار بود برگزار شود را تعطیل و از اجتماعات غیر ضرور خودداری شده است.

میرزایی تصریح کرد به خاطر سلامت جامعه رسانه‌ها و فضای مجازی باید به دور از جوسازی اطلاع‌رسانی سالم را به مردم داشته باشند.

وی با بیان اینکه در روزهای گذشته و در هنگام بازدید از داروخانه‌ها برخی اقلام احتکار شده مورد نیاز مردم کشف شده است، افزود: به زودی این اقلام در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به اینکه افرادی در چنین مواقعی به دنبال سودجویی و استفاده از فرصت برای بهره‌گیری مالی هستند، افزود: کوچک‌ترین گذشت و اغماضی با چنین افرادی نخواهیم داشت و به صورت جدی و بدون هیچ گونه ملاحظه‌ای آنها را به دستگاه‌های قضائی تحویل خواهیم داد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان فردوس نیز از اختصاص بخشی در بیمارستان حضرت رسول ویژه مقابله با بیماری کرونا خبر داد و افزود: تمام تجهیزات و تمهیدات لازم در این خصوص گرفته شده و شماره تلفن ۳۲۷۲ ۷۳۰۴ از ۷ صبح تا ۷ شب پاسخگوی مردم در خصوص این بیماری است.

نگهبان با بیان اینکه آسیب اصلی را کسانی به جامعه می‌زنند که رعایت بهداشت نمی‌کنند و معمولاً مدعی‌ترین افراد نیز هستند گفت: رعایت بهداشت فردی و اجتماعی برای مقابله با این بیماری حرف اول را میزند.

وی تصریح کرد: کادر بهداشت و درمان باید بیشتر از همه مراقب خود باشند تا بتوانند در مواقع حساس به مردم خدمات رسانی کنند بیان داشت: حساس‌ترین مکان‌ها در فردوس مساجد هستند که مردم باید از دست دادن خودداری کنند.

نگهبان اطمینان داد: هیچ‌گونه نگرانی در فردوس نیست و هیچ موردی از ابتلاء به این بیماری در فردوس مشاهده نشده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز