به دستور دادستان عمومی و انقلاب اشتهارد صورت می گیرد:

ممانعت از خروج اقلام بهداشتی و ماسک تنفسی از اشتهارد

۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۳:۵۶:۱۰
کد خبر: ۹۷۰۰۴۳
ممانعت از خروج اقلام بهداشتی و ماسک تنفسی از اشتهارد
بر اساس دستور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اشتهارد، باخروج هرگونه اقلام بهداشتی و ماسک تنفسی بدون تأیید و بررسی، برخورد قضایی می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز و به نقل از روابط عمومی دادگستری البرز، احمد نوروزی  اظهار کرد: بر اساس دستورات صادر شده در کلیه خروجی های شهرک صنعتی اشتهارد، از خروج هر گونه اقلام بهداشتی و ماسک تنفسی بدون تائید و بررسی جلوگیری می شود.

وی اضافه کرد: پس از دریافت گزارش هایی مبنی بر عرضه ماسک تنفسی، لوازم بهداشتی و ضدعفونی کننده خارج از مقررات شبکه بهداشت، پس از شیوع ویروس کرونا، دادستانی به این موضوع ورود پیدا کرده است.

نوروزی همچنین بیان داشت: بر همین اساس در کلیه خروجی های شهرک صنعتی اشتهارد از خروج هر گونه اقلام بهداشتی و ماسک تنفسی بدون تائید و بررسی ماموران بهداشت، نمایندگان تعزیرات و فرمانداری جلوگیری می شود.

وی ادامه داد: همچنین کلیه اسناد خروج اقلام شامل مبدا و مقصد کالا به همراه فاکتورهای صادره همه روزه به حوزه دادستانی اشتهارد ارائه می شود.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اشتهارد در پایان با اشاره به اتخاذ تدابیر حمایتی از صنایع اعلام کرد: برای حل این موضوع به همراه فرماندار شهرستان، معاون غذا و داروی  دانشگاه علوم پزشکی، رییس بانک سپه استان و رییس بیمارستان اشتهارد از واحدهای صنعتی بازدید و پس از بررسی مشکلات بانکی بعضی از واحدهای صنعتی تصمیم های لازم در خصوص اعطای تسهیلات و مساعدت در اعطای فرصت بازپرداخت تسهیلات اتخاذ شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز