معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز تأکید کرد:

لزوم نظارت سازمان صمت بر تهیه و توزیع اقلام بهداشتی در البرز

۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۵:۱۴:۰۲
کد خبر: ۹۷۰۰۹۲
لزوم نظارت سازمان صمت بر تهیه و توزیع اقلام بهداشتی در البرز
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز بر لزوم نظارت سازمان صمت بر تهیه و توزیع اقلام بهداشتی تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز؛ علی درویش پور پیش از ظهر امروز در نشست کمیته فنی پدافند زیستی استان البرز تمام دستگا ههای اجرایی البرز را موظف به تشکیل کمیته زیست پدافند دانست و گفت: این مهم از سوی استانداری البرز با اجرای طرح های نظارتی مورد کنترل قرار می گیرد.

وی ادامه داد: سازمان صمت و دانشگاه علوم پزشکی باید با همکاری و تعامل هرچه بیشتر مواد ضدعفونی و بهداشتی را در اختیار عموم با هدف تامین آرامش روانی آنان قرار دهند.

درویش پور اضافه کرد: بنابراین باید سازمان صمت با تهیه این اقلام و نظارت بر نحوه توزیع که دراین زمینه با اولویت داروخانه ها و سپس  فروشگاه ها است اقدامات لازم را داشته باشد.

وی تأکید کرد: با توجه به تاثیر قلیان سراها در شیوع بیماری کرونا لازم است عملکرد قابل توجهی از سوی دستگاه های اجرایی مرتبط در زمینه تعطیلی این مراکز اعمال شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز همچنین خاطرنشان کرد: با استفاده از ظرفیت های تولیدی البرز در حوزه تولید مواد ضد عفونی تمام نیازها و مطالبات مردمی تامین شود.

وی با اشاره به این که وزارت آموزش و پرورش  و وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی از جمله مراجع ذیصلاح در زمینه تصمیم گیری برای تعطیلی مدارس هستند، گفت: تصمیم گیری برای  تعطیلی مدارس  با هدف کنترل  و مهار بیماری کرونا ویروس از سوی همین مراجع اعلام می شود.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز