برگزاری محافل مذهبی و غیرمذهبی ممنوع است

۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۲۲:۰۰:۵۹
کد خبر: ۹۷۰۱۵۷
برگزاری محافل مذهبی و غیرمذهبی ممنوع است
رییس اداره تبلیغات اسلامی کاشان از ممنوع شدن برگزاری هرگونه مجالس و محافل مذهبی و غیرمذهبی در این شهرستان و لزوم همراهی شهروندان و مسوولان با این محدودیت‌ها تا اطلاع بعدی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سید عبدالصاحب حسینی روز چهارشنبه گفت: با توجه به شیوع کرونای جدید و شدت انتقال این ویروس همه مجالس مذهبی، هنری و ورزشی از جمله هیات‌های مذهبی به مناسبت میلاد یا شهادت اهل بیت‌(ع) همچنین مراسم ترحیم و ختم برای اموات و برنامه‌های نمازجماعت مساجد تا اطلاع بعدی تعطیل شده است.

وی با تاکید بر لزوم همراهی همه همشهریان بیان کرد: مسوولان همه این محافل و مجالس باید همکاری کنند تا ان‌شاء‌الله از این بحران عبور کنیم و اگر همراهی همه اقشار مردمی باشد، این بیماری را شکست خواهیم داد.

رییس اداره تبلیغات اسلامی کاشان اضافه کرد: اگر همکاری لازم نشود، تصمیم‌های دیگری گرفته خواهد شد که می‌تواند موجب زحمت بیشتر خود مردم شود.

وی تاکید کرد: اگر مسوولان مجالس و محافل مذهبی و غیرمذهبی از ورزش و تئاتر تا عروسی به هشدارها توجه نکنند، برابر مقررات با افراد خاطی برخورد خواهد شد.

بر اساس اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی حدود یکصد نفر در کشور به صورت قطعی به کرونا مبتلا شدند که از این تعداد ۱۶ نفر فوت کردند که البته هنوز مورد مثبتی به شهرستان کاشان گزارش نشده است.

 

 

نظر شما
پرونده ویژه