آیت الله علوی گرگانی در دفتر خود پاسخگوی مقلدان و مراجعین هستند +ببینید

۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۸:۰۰:۲۸
کد خبر: ۹۷۰۱۷۳
آیت الله علوی گرگانی در دفتر خود پاسخگوی مقلدان  و مراجعین هستند +ببینید
دفتر آیت الله علوی گرگانی ضمن رعایت نکات بهداشتی از مقلدین و مراجعین پذیرایی کرده و این مرجع بزرگ جهان تشیع همچون گذشته پاسخگوی سوالات این عزیزان است.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ هم زمان با شیوع کرونا در قم بازار شایعات در این شهر بسیار داغ است و برخی نیز در فضای مجازی به این شایعات دامن زده و سبب نگرانی همشهریان عزیز می شوند.

از جمله شایعاتی که مطرح شده است خروج مراجع تقلید از شهر مقدس قم است که برخلاف واقعیت است، مراجع و علما از گذشته تاکنون همواره یار و یاور مردم بودند و در سختی و مشکلات نیز یکی از اصلی ترین پشتوانه های نظامی و جامعه اسلامی هستند.

در بلایای طبیعی نظیر سیل و زلزله که در سال های اخیر کشورمان به آن دچار شده است مراجع و علما با بیانیه و منویات گران بهای خویش بر لزوم کمک رسانی و وحدت و همدلی تاکید کرده و به رسالت خود به خوبی عمل می کنند و همچنین در کنار کمک های معنوی از کمک های مالی دریغ نمی کنند.

حضرت آیت الله علوی گرگانی از جمله مراجع تقلیدی است که در شهر مقدس قم حضور دارند  و کارهای روزانه ایشان برقرار است و دوساعت به ظهر و دوساعت به غروب در دفتر حضور پیدا کرده و به سئوالات مراجعین پاسخ می دهند.

دفتر این مرجع بزرگ جهان تشیع ضمن رعایت نکات بهداشتی از مقلدین و مراجعان پذیرایی کرده و حضرت آیت الله علوی گرگانی نیز همچون گذشته پاسخگوی سوالات این عزیزان است.

علوی گرگانی

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز