مدیرکل هواشناسی البرز:

راه های کوهستانی البرز همچنان لغزنده است

۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۳:۴۶:۳۱
کد خبر: ۹۷۰۴۶۱
راه های کوهستانی البرز همچنان لغزنده است
مدیر کل هواشناسی البرز گفت: با توجه به روند افزایش دما طی سه روز آینده، همچنان جاده های کوهستانی لغزنده بوده و احتمال سقوط بهمن و ریزش سنگ نیز وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز؛ منصور رحمانیان با اعلام این خبر افزود: تحلیل آخرین الگوهای پیش یابی حاکی از جوی پایدار در منطقه البرز مرکزی است که به موجب آن طی امروز آسمانی صاف تا کمی ابری و با توجه به روند افزایش دما، طی سه روز آینده ریزش سنگ ، سقوط بهمن و لغزندگی سطح جاده برای ارتفاعات و جاده های کوهستانی خواهیم داشت.

وی ادامه داد: آسمان البرز در روز جمعه کمی تا قسمتی ابری، همراه با مه رقیق و آسمان شنبه کمی تا قسمتی ابری است.

رحمانیان اضافه کرد: آسمان یکشنبه ی البرز، قسمتی ابری تا ابری، همراه با مه رقیق، اواخر وقت ابری و رگبار پراکنده باران و برف و دوشنبه نیمه ابری تا ابری خواهد بود و وزش باد شدید، بعضی ساعات رگبار باران و برف وجود دارد.

وی دمای کمینه و بیشنیه امروز استان البرز را بین صفر تا ۱۰ اعلام کرد و گفت: دمای هوای فرداجمعه بین یک تا ۱۳، شنبه ، سه تا ۱۵ ، یکشنبه یک تا ۱۶ و دوشنبه هفته آینده بین منفی یک تا ۱۶ درجه بالای صفر پیش بینی می شود.

مدیر کل هواشناسی استان البرز خاطرنشان کرد: سرعت وزش باد عصر امروز ، فردا و پس فردا استان البرز ۲۰ کیلومتر در ساعت، یکشنبه ۲۴ کیلومتر در ساعت و دوشنبه هفته آینده ۴۸ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز