مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی :

مورد مثبتی از کرونا ویروس در چهارمحال و بختیاری گزارش نشده است

۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۱:۴۱:۲۶
کد خبر: ۹۷۱۰۳۶
مورد مثبتی از کرونا ویروس در چهارمحال و بختیاری گزارش نشده است
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری گفت: تا کنون مورد مثبتی از کرونا ویروس در چهارمحال وبختیاری گزارش نشده است.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سید علی درخشان وضعیت استان چهارمحال و بختیاری در نهمین روز از اسفندماه ۹۸ را سفید اعلام کرد و اظهار داشت: تا کنون مورد مثبتی از کرونا ویروس در چهارمحال و بختیاری گزارش نشده است.

وی گفت: ستاد مقابله با بیماری کووید ۱۹ استان چهارمحال و بختیاری به منظور افزایش دسترسی به خدمات بهداشتی و درمانی برای شناسایی سریع موارد مشکوک به بیماری کووید ۱۹ و ارائه آموزش و خدمات سرپایی، اقدام به فعال نمودن، مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی در سطح شهرستانهای ده گانه استان کرده است.

وی بیان کرد: این مراکز شامل ۲۲ مرکز «۲۴ ساعته» و ۱۰ مرکز «از ساعت ۸ صبح تا ساعت تا ۱۲ نیمه‌شب» است که هم اکنون در حال ارائه خدمت به مراجعان هستند.

وی بیان کرد: این مراکز تحت عنوان «کلینیک غربالگری بیماری‌های واگیر» و با بهره‌مندی از امکانات و تجهیزات لازم آماده ارائه خدماتی از قبیل ویزیت پزشک، شناسایی و ارجاع موارد مشکوک به بیمارستان‌های مربوطه و آموزش کلیه مراجعان هستند.

وی ادامه داد: کلینیک‌های غربالگری بیماری واگیر در استان، در شهرستان شهرکرد شامل مرکز خدمات جامع سلامت سودجان، مرکز خدمات جامع سلامت شماره ۱ سورشجان، مرکز خدمات جامع سلامت شماره یک فرخشهر، مرکز خدمات جامع سلامت شمار ه یک هفشجان، مرکز خدمات جامع سلامت شهرکیان ست.

وی بیان کرد: در شهرستان بروجن مرکز خدمات جامع سلامت فرادنبه، مرکز خدمات جامع سلامت سفید دشت، مرکز خدمات جامع سلامت شماره یک بلداجی و مرکز خدمات جامع سلامت گندمان است.

وی عنوان کرد: در شهرستان‌های فارسان و لردگان نیز مراکز خدمات جامع سلامت باباحیدر و آلونی و در شهرستان اردل مراکز خدمات جامع سلامت سرخون و دشت و در شهرستان کوهرنگ مراکز خدمات جامع سلامت میهه، بازفت و صمصامی برای پاسخ گویی به مراجعین دایر فعال هستند.

وی ادامه داد: مراکز خدمات جامع سلامت دزک، گهرو و شلمزار در شهرستان کیار و مراکز خدمات جامع سلامت هوره و شماره یک سامان را در این شهرستان و مراکز خدمات جامع سلامت شماره یک شبانه روزی و شماره دو در شهرستان بن دیگر مراکز دایر برای مراجعه مردم این شهرستان‌ها هستند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز