معاون استاندار اردبیل :

اقلام ضد عفونی در استان تولید می شود

۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۲:۱۳:۵۵
کد خبر: ۹۷۱۰۶۷
اقلام ضد عفونی در استان تولید می شود
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل : واحدهای تولیدی استان با تمام طرفیت اقلام ضدعفونی و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا را تولید می کنند.

به گزارش برنا،جلسه کمیته اقتصادی ستاد پیشگیری از ویروس کرونا و تنظیم بازار استان بطور همزمان به ریاست ارژنگ عزیزی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری برگزار شد.

در این جلسه معاون استاندار گفت : اظهار داشتند با هماهنگی های انجام شده قرار است از ظرفیت واحدهای تولیدی استان برای تامین و توزیع مواد بهداشتی و ضدعفونی نهایت بهره برداری شود و در همین راستا توزیع الکل سفید واحد تولیدی الکل طبی آذربایجان واقع در شهرک صنعتی شماره دو اردبیل از روز چهارشنبه بصورت فله در ظروف ۱۰ و ۲۰ لیتری آغاز شده و از روز شنبه خود این واحد و واحد تولیدی دیگر این محصول را در شیشه های یک لیتری با نظارت معاونت غذا و دارو بسته بندی و به مراکز پخش تحویل خواهند داد.

او ادامه داد : یک واحد تولیدی ماکس ۳ لایه نیز با همکاری اتحادیه لوازم بهداشتی و آرایشی اعلام آمادگی کرده اند با تولید سه شیفته  روزانه ۱۰ هزار ماکس در اختیار شبکه‌های توزیع قرار دهند و هر عدد ۴۰۰ تومان به دست مصرف کننده برسد.

عزیزی افزود :همچنین یکی دیگر از واحدهای تولیدی استان آمادگی خود را برای تولید روزانه ۱۰ تا ۱۵ تن انتی سپتیک بر پایه مس و TEA برای ضدعفونی اماکن عمومی اعلام داشته اند که بعد از کنترل آنالیز آن و تایید از سوی دانشگاه علوم پزشکی به با بازار عرضه خواهد شد.

 معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل در رابطه با تامین اقلام بهداشتی از سایر کانال ها هم گفت: از امروز پنجشنبه ۳۰۰۰ لیتر الکل بسته بندی و ۱۰۰۰۰ قلم انواع مایع ضدعفونی کننده از محل اموال تملیکی در اختیار مراکز پخش و داروخانه ها  قرارگرفته که واحد بازرسی سازمان صنعت و معدن و تجارت و تعزیرات حکومتی بر فرآیند توزیع نظارت خواهند کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز