استاندار اردبیل عنوان کرد:

تولید اقلام موردنیاز پیشگیری از ابتلای به کرونا در استان

۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۲:۳۲:۲۸
کد خبر: ۹۷۲۱۹۰
تولید اقلام موردنیاز پیشگیری از ابتلای به کرونا در استان
استاندار اردبیل گفت: اقلام مورد نیاز مردم استان برای پیشگیری و کنترل ابتلای به ویروس کرونا در استان اردبیل تولید می شود.

به گزارش برنا،اکبر بهنام جو که ساعتی پیش در جلسه ای که به همین منظور با حضور تعدادی از تولیدکنندکان و فرمانداران شهرستان های اردبیل و پارس اباد سخن می گفت، اظهار کرد: با تغییر در رویکرد برخی تولید کنندگان مرتبط، اقلام مورد تقاضای مردم استان اعم از مواد ضد عفونی شامل الکل و سفیدکننده وایتکس و ژل ، ماسک فیلتر دار و چند لایه در داخل استان تولید و عرضه می شود و علاوه بر نیاز استان، بخشی از نیاز استان های همجوار را نیز تامین خواهیم کرد. 

او از راه اندازی خط تولید ماسک n95 در استان در هفته های آینده خبر داد و گفت: بر اساس تفویض اختیارهایی که در اختیار استان قرار داده شده، مجوزهای لازم به تولید کنندگان و سرمایه گذاران برای تامین اقلام مربوط به سلامت مردم آنی صادر می شود. 

استاندار اردبیل از همکاری های صمیمانه بسیج سازندگی، تولیدکنندگان و مردم استان برای پیشگیری و کنترل ابتلای به ویروس کرونا قدردانی کرد. 

بهنام جو از آغاز اقدامات کنترلی در ورودی های  استان به منظور جلوگیری از ورود افراد مبتلا به ویروس کرونا خبرداد و ابراز امیدواری کرد: با رعایت نکات بهداشتی و سلامت، پرهیز از سفرهای غیر ضرور، ضدعفونی های مراکز تردد و...  بتوانیم با کمترین تلفات و تنش از این بحران عبور کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز