تعداد مبتلایان قطعی به ویروس کرونا در کردستان به ۱۰ نفر رسید

۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۳:۴۵:۴۷
کد خبر: ۹۷۲۲۴۸
تعداد مبتلایان قطعی به ویروس کرونا در کردستان به ۱۰ نفر رسید
رییس دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: براساس آخرین آمار اعلام شده، ۱۰ نفر در این استان به ویروس کرونا مبتلا و نتیجه آزمایش آنها مثبت است که همگی در بیمارستان‌ها بستری و تحت درمان هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ فرزین رضاعی روز دوشنبه گفت: ابتلای ۱۰ بیمار به ویروس کووید ۱۹ در این استان تایید شده که از این تعداد، ۶ نفر در سقز بستری هستند که بیشترین تعداد است، ۲ نفر در بانه، یک نفر در کامیاران و یک نفر هم در سنندج بستری شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه این تعداد از مبتلایان قطعی در بیمارستان‌های استان بستری و تحت مراقبت هستند، اضافه کرد: بهترین راه مقابله با این ویروس رعایت موارد بهداشتی و پرهیز از حضور در امکان پرازدحام است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کردستان با بیان اینکه مراحل درمانی این افراد در بیمارستان ها تحت نظارت کادر درمانی متخصص در حال انجام است،  افزود: در حال حاضر ۵۴ نفر مشکوک به ویروس کووید ۱۹ نیز در بیمارستان‌های استان بستری هستند که منتظر دریافت نتیجه آزمایشات آنها هستیم.

آخرین آمار ابتلای قطعی به ویروس کرونا در کشور یک هزار و ۵۰۱ نفر است که ۶۶ نفر فوت کردند مچنین ۲۹۱ نفر نیز بهبود یافته داریم.

از ابتدای شیوع کرونا تاکنون در کشور هفت هزار و ۲۸۰ نفر به بیمارستان ها مراجعه کردند که از این تعداد، از چهار هزار و ۳۱۲ تست گرفته شده که یک آزمایش یک هزار و ۵۰۱ نفر آنها مثبت است.

بیماری جدید کرونا با نام «کووید-۱۹» از اوایل ماه دسامبر سال گذشته میلادی (دی ماه) در استان هوبی چین شیوع یافت و تاکنون ۷۵ هزار نفر را در این کشور مبتلا کرده و جان ۲ هزار و ۶۶۳ تن را گرفته است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز