وضعیت استان بوشهر همچنان سفید است/ هنوز مورد مثبت کرونا نداریم

۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۴:۱۵:۴۷
کد خبر: ۹۷۲۲۵۴
وضعیت استان بوشهر همچنان سفید است/ هنوز مورد مثبت کرونا نداریم
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با اشاره به بستری شدن ۱۱ بیمار حاد تنفسی در بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر گفت: تاکنون هیچ مورد مثبت بیماری کرونا در استان بوشهر نداشته‌ایم.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سعید کشمیری ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بیمارستان شهدای خلیج فارس را به عنوان بیمارستان معین قرار دادیم تا اگر بیماری را سایر بیمارستان‌ها بعد از معاینات اولیه با علائم کرونا تشخیص دادند، با تمهیداتی به بیمارستان خلیج فارس منتقل شود.

وی اضافه کرد: هم‌اکنون ۱۱ بیمار بستری در بخش بیماری‌های تنفسی حاد بیمارستان داریم و خوشبختانه همه بیمارانی که تا نهم اسفند بررسی شدند منفی بوده است و به ترتیب آزمایشات در حال انجام است. آخرین آزمایشات منفی بوده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خاطرنشان کرد: و به خاطر این بیمارستان خلیج فارس را معین قرار دادیم چون بالاترین آمادگی را برای درمان بیماری داشته باشیم.

وی افزود: مردم باید همکاری لازم را داشته باشند. بیماری‌های کودکان و زنان و زایمان به بیمارستان قائم، بیماران داخلی به دیگر بیمارستان‌ها، تصادفات و حوادث به بیمارستان تأمین اجتماعی منتقل می‌شود و هماهنگی با اورژانس انجام شده است.

کشمیری ادامه داد: مردم هم فعلاً برای دیگر بیماری‌های معمولی به بیمارستان شهدای خلیج فارس مراجعه نکنند چون این بیمارستان را معین بیماری کرونا قرار دادیم تا زنجیره این بیماری در استان شکل نگیرد و مراقب باشیم که غافل گیر نباشیم.

وی گفت: در صورتی که فعالیت اکیپ‌های مقابله با کرونا در کشور قطعی شود، این تیم‌ها در استان نیز تشکیل خواهد شد. مردم نگران انقال ویروس از طریق این اکیپ‌ها نباشند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز