آیت‌الله رضازاده:

در شرایط کنونی ‌تشرف به حرم مطهر رضوی ‌به هیچ عنوان ضرورتی ندارد

۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۷:۰۰:۰۵
کد خبر: ۹۷۲۸۴۶
در شرایط کنونی ‌تشرف به حرم مطهر رضوی ‌به هیچ عنوان ضرورتی ندارد
آیت‌الله رجبعلی رضازاده گفت: در شرایط کنونی تشرف حضوری به حرم مطهر رضوی جهت زیارت مضجع منورحضرت رضا(ع) به هیچ عنوان ضرورتی ندارد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ حجت‌الاسلام حجت گنابادی‌نژاد؛ رئیس سازمان فرهنگی،حجت‌الاسلام سیدمحمود مرویان حسینی؛ مدیرعامل بنیاد پژوهش‌های اسلامی به همراه جمعی از مدیران آستان قدس رضوی ضمن حضور در بیت آیت‌الله رجبعلی رضازاده ، با ایشان دیدار و گفت‌وگو کردند.

آیت‌الله رجبعلی‌ رضازاده در این دیدار با بیان اینکه در شرایط کنونی جامعه، تشرف حضوری به حرم مطهر رضوی جهت زیارت مضجع منور حضرت رضا(ع) به هیچ عنوان ضرورتی ندارد، اظهار داشت: زائران و مجاوران حضرت رضا(ع) با قرائت زیارتنامه حضرت رضا(ع) می‌توانند فیض زیارت حضوری این امام همام(ع) را در درگاه الهی کسب کنند تا ان‌شاءالله با توسل به حضرت رضا(ع) این خطر رفع شود.

وی اضافه کرد: توجه به مسائل بهداشتی و پزشکی باید در اولویت مردم قرار گیرد و در صورت ابتلاء به این بیماری برای درمان و جلوگیری از شیوع آن اقدامات و دستورات متخصصان امر که همان پزشکان باشند لازم است.

حجت‌الاسلام گنابادی‌نژاد؛ رئیس سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی در ابتدای این دیدار گزارشی درباره‌ مجموعه اقدامات آستان قدس رضوی در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در حرم مطهر رضوی به آیت‌الله رجبعلی رضازاده ارائه و در ادامه یک مجموعه 5 جلدی با محوریت فقه امام کاظم(ع) خدمت وی اهداء شد.

 

نظر شما