آمار مبتلایان کرونا در کرمانشاه به۱۲ نفر رسید

۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۹:۳۰:۱۰
کد خبر: ۹۷۲۸۸۳
آمار مبتلایان کرونا در کرمانشاه به۱۲  نفر رسید
سخنگوی ستاد مدیریت بیماری کرونا کرمانشاه با بیان اینکه اکنون ۴۸ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند، گفت: تاکنون آزمایش‌ کرونا ۱۲ بیمار در استان مثبت اعلام شده که ۲ نفر از آنان فوت کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ دکتر محمدابراهیم شکیبا عصر سه شنبه گفت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون ۲۶۶ نفر بیمار مشکوک به کوئید ۱۹ در بیمارستان های استان بستری شدند که ۲۱۶ نفر از آنان ترخیص شده اند.

وی با بیان اینکه رعایت نکات بهداشتی توسط تمام شهروندان ضروری است، گفت: از مردم می‌خواهیم در خانه بمانند و مسائل بهداشتی را رعایت کنند تا از شیوع بیماری کرونا جلوگیری شود.

به گزارش ایرنا، از ابتدای شناسایی ویروس کرونای جدید در کشور تاکنون بیش  از هشت هزار و ۵۳۲ نفر به علت ابتلا به این ویروس بستری شده اند که برای پنج هزار و ۷۳۷ نفر تست انجام شده و ۲ هزار و ۳۳۶ نفر به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند.

۷۷ نفر تاکنون در کشور به علت ابتلا به بیماری ویروس کرونا جان خود را از دست داده‌اند.

ویروس کرونا از اوایل دی ماه در «ووهان» واقع در استان «هوبی» چین پدیدار شد و تاکنون به حدود ۵۰ کشور از جمله آمریکا، فرانسه، استرالیا، تایلند، مالزی، کره جنوبی، ژاپن، کانادا، سوئد، اسپانیا و امارات گسترش یافته است.

تاکنون ۹۱ هزار و ۳۱۸ نفر در دنیا به ویروس کرونا مبتلا شده اند، از این تعداد سه هزار و ۱۳۱ نفر جان خود را به علت بیماری کووید ۱۹ از دست داده اند و ۴۸ هزار و ۲۹۱ نفر بهبود یافته اند.

مقامات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز روز چهارشنبه ۲۳ بهمن ماه از ابتلا و درگذشت دو شهروند قمی بر اثر ابتلا به ویروس کرونا خبر دادند.

 

نظر شما