امام جمعه قزوین:

مسئولان باید با احتکارکنندگان برخورد قاطع کنند

۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۶:۲۲:۴۰
کد خبر: ۹۷۲۹۲۵
مسئولان باید با احتکارکنندگان برخورد قاطع کنند
امام جمعه قزوین از مسئولان خواست با احتکارکنندگان برخورد قاطع کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ آیت‌الله عبدالکریم عابدینی ظهر سه شنبه در برنامه زنده تلویزیونی «تا آسمان» که از شبکه قزوین به روی آنتن می‌رود،گفت: آموزه‌های دینی به ما می‌آموزند در مواقع سختی و دشواری، اول به فکر دیگران باشیم و رفع گرفتاری و دعا در حق آنها را در اولویت قرار دهیم.

وی ادامه داد: در مقابل فرهنگ دینی و الهی، فرهنگ آمریکایی قرار دارد که برای منافع خود، اقدام به جنایت علیه بشریت می‌زند و انسان‌ها را برای منافع خودش به خاک و خون می‌کشد.

امام جمعه قزوین به شیوع بیماری کرونا در کشور اشاره کرد و با تأکید بر اینکه مدافعان حریم سلامت مانند مدافعان حرم پای کار هستند، گفت: کسانی که پیرو سیره و سنت اهل بیت (ع) هستند در این ایام در خط مقدم مبارزه قرار دارند و در حال خدمت به مردم هستند و این اتفاق را فرصتی برای خدمت بیشتر به مردم قرار داده‌اند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین افزود: در نقطه مقابل متأسفانه شاهدیم که برخی در حال سودجویی و احتکار اقلام بهداشتی مورد نیاز مردم هستند و با این کار، دین و دنیای خود را می‌فروشند و در نهایت آبرویی نیز برایشان باقی نمی‌ماند و از متولیان امر می‌خواهیم قاطعانه با سودجویان برخورد کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز