رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل:

۸۵ بیمار مشکوک به کرونا در استان اردبیل بستری هستند/ توصیه های پزشکی دکتر اخوان اکبری

۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۳:۰۸:۲۲
کد خبر: ۹۷۳۲۸۴
۸۵ بیمار مشکوک به کرونا در  استان اردبیل بستری هستند/ توصیه های پزشکی دکتر اخوان اکبری
دکتر قدرت اخوان اکبری گفت:تاکنون از بین آزمایشات ۴۵ بیمار مشکوک بستری به کرونا ،ابتلا قطعی تعداد ۱۰ نفر مشخص شده است و نتیجه آزمایش ۴۰بیمار دیگر هنوز به دست دانشگاه نرسیده است.

به گزارش برنا،رئیس دانشگاه علوم پزشکی فوت سه بیمار کرونایی در سطح استان اردبیل تا ۱۲ اسفند را تایید کرد و افزود:افراد فوت شده دارای بیماری زمینه ای از قبیل مشکلات قلبی و عروقی بودند.
رییس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل ادامه داد : اکثر بیماران در بخش تروما بستری هستند و به جز تعداد اندکی که در بخش مراقبت های ویژه تحت مراقبت قرار دارند حال عمومی بقیه بیماران خوب و رو به بهبود هست.
وی تصریح کرد: با توجه به شیوع گسترده بیماری کرونا در مناطق مختلف استان گیلان توصیه اکید میشود مردم استان اردبیل از هر گونه مسافرت تفریحی ویا کاری به استان گیلان تا اطلاع ثانوی خودداری فرمایید و همچنین به سایر استانها در حد امکان مسافرت نکنند و در منزل بمانند.
وی تنها راه پیشگیری از ابتلا به این بیماری را رعایت دقیق نکات بهداشتی،شستن مرتب دستها،عدم حضور در محافل عمومی،بازارها،مجالس ترحیم،و کنترل رفت و آمدهای خانواده ها، رعایت فاصله حداقل یک و نیم متری در مجالس عمومی و استفاده از ماسک‌و مواد ضد عفونی کننده دانست.
وی تعطیلی رستورانها،هتل ها ،قهوه خانه ها و سایر مراکزخدمات عمومی را در راستای پیشگیری از شیوع کرونا عنوان کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز