ضدعفونی کردن اماکن و وسایل نقلیه عمومی نیشابور

۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۵:۱۷:۱۹
کد خبر: ۹۷۳۴۰۳
ضدعفونی کردن اماکن و وسایل نقلیه عمومی نیشابور
همه اماکن و وسایل عمومی سطح شهر نیشابور به صورت دوره ای ضدعفونی می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از نیشابور، شهردار نیشابور گفت: قبل از اعلام رسمی آمار فوتی‎های نیشابور بر اثر ابتلا به ضدعفونی کردن تمام اماکن و وسایل عمومی نیشابورویروس کرونا در مرحله اول 20 گروه از نیروهای خدمات شهری تشکیل شد و با در اختیار گذاشتن تجهیزات مورد نیاز، ضد عفونی کردن ناوگان اتوبوسرانی را آغاز کردیم.

علی نجفی همچنین از تعطیل کردن همه بازارهای روز، هفته بازارها، بازار دام و طیور در راستای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا خبر داد و افزود: در گام بعدی اقدام به ضد عفونی کردن مساجد، پاساژها، دکه‌‌های تلفن عمومی و ایستگاه‌های اتوبوس کردیم.

وی ادامه داد: در شهرداری نیشابور نیز همه جلسات جمعی تعطیل و برای اینکه خللی در کارها ایجاد نشود جلسات به صورت ویدئو کنفرانس برگزار می‌‌شوند.

شهردار نیشابور خاطرنشان کرد: هم اکنون بیش از یک هفته است که هر شب 80 دستگاه اتوبوسی که در سطح شهر فعال هستند، ضد عفونی می‌‌شوند و 20 گروه که تشکیل شده هر شب به سطح مساجد مراجعه کرده و کارهای ضد عفونی را انجام می‌‌دهند.

نجفی بیان کرد: اگرچه به صورت دوره‌‌ای همه اماکن و وسایل عمومی سطح شهر ضد عفونی می‌‌شوند اما با مشکلی که اکنون مواجه هستیم، تامین مواد ضد عفونی است. با این وجود اداراتی که درخواست‎هایی داشتند گروه‌‌ها اعزام شدند و همکاری لازم را داشته‌ایم، همچنین تجهیزات حفاظتی در اختیار رانندگان تاکسی گذاشته شده است.

شهردار نیشابور گفت: قبل از اینکه به طور رسمی آماری از افراد فوت شده اعلام شود، با همکاری دانشگاه علوم پزشکی برای تمامی کارگران خدمات شهری و نیروهای خدماتی داخل شهرداری کلاس‎های آموزشی برگزار شده است.

نجفی عنوان کرد: اگرچه سعی کردیم با تعطیل کردن بازارها مردم از حضور در اماکن عمومی پرهیز کنند، اما متاسفانه خیلی مورد توجه قرار نمی‌‌گیرد که امیدواریم شهروندان بیشتر نکات بهداشتی را رعایت کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز