رئیس کل دادگستری استان البرز خبر داد:

کاهش مراجعات به مراجع قضایی استان البرز با ایجاد سامانه­ های الکترونیک

۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۲:۵۴:۱۴
کد خبر: ۹۷۴۴۹۴
کاهش مراجعات به مراجع قضایی استان البرز با ایجاد سامانه­ های الکترونیک
رئیس کل دادگستری استان البرز با اعلام کاهش مراجعات گفت: دادگستری استان البرز به عنوان دادگستری پیشرو در کشور و برای کاهش تردد مراجعان اقدام به راه­ اندازی سامانه­ های مختلف خدمات الکترونیک و تلفن گویا کرده است.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز؛ حسین فاضلی هریکندی با حضور در شعب کیفری یک و تجدیدنظر دادگستری استان البرز به گفت ­وگو با کارکنان قضایی و اداری و تعدادی از مراجعان پرداخت.

وی در این بازدید در جریان اقدامات بهداشتی انجام شده برای مقابله با کرونا در شعب قرار گرفت و ضمن عرض خداقوت به کارکنان قضایی و اداری حاضر در شعب برای ایشان در مسیر خدمت آرزوی توفیق کرد.

عالی ­ترین مقام قضایی استان در این بازدید با اشاره به شرایطی که شیوع کرونا در خدمات ­دهی برخی دستگاه­ها به مردم ایجاد کرده است، اظهار داشت: دادگستری استان البرز  به عنوان دادگستری پیشرو در کشور و برای کاهش تردد مراجعان اقدام به راه ­اندازی سامانه­ های مختلف خدمات برخط و الکترونیک و تلفن گویا کرده تا مراجعان احساس نیاز کمتری برای  مراجعه به مراجع قضایی داشته باشند که همه این خدمات از طریق بخش« خدمات­ رسانی غیر حضوری» پرتال دادگستری استان البرز به آدرس dadgostari-al.ir   قابل دسترس است.

فاضلی هریکندی با اعلام کاهش مراجعات به دادگستری به دلیل ارائه خدمات الکترونیک، بخش دیگر اقدامات در شرایط پس از شیوع کرونا را مربوط به کیفیت خدمات­ دهی کارکنان قضایی و اداری عنوان کرد و افزود: برای این منظور به کلیه واحدها اعلام شده است به کارکنانی که به این بیماری مبتلا شده ­اند یا در شرایط مشکوک قرار دارند، مرخصی اعطا شود با اتخاذ تدابیر لازم در خدمات ­رسانی قضایی به مردم خللی وارد نشود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز