رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل خبر داد:

کشف اقلام بهداشتی و ضدعفونی کننده احتکار شده در اردبیل

۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۳:۲۲:۱۲
کد خبر: ۹۷۴۵۱۷
کشف اقلام بهداشتی و ضدعفونی کننده احتکار شده در اردبیل
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل از کشف اقلام بهداشتی و ضدعفونی کننده احتکار شده در اردبیل خبر داد.

به گزارش برنا،رامین صادقی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل از کشف اقلام بهداشتی و ضدعفونی کننده احتکار شده در اردبیل، توسط بازرسین این سازمان خبر داد.

او با اشاره به اقدامات انجام شده توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در پیشگیری از شیوع بیماری کرونا اظهار داشت: علاوه بریک واحد الکل سازی، چندین واحد تولیدی نیز در سطح استان خط تولیدی خود را تغییر داده و در حال تولید ماسک و مواد ضد عفونی کننده مورد نیاز استان می‌باشند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل افزود: اقلام کشف شده شامل دستکش، مواد ضد عفونی کننده و ماسک بود که در مرکز استان کشف شده است.

صادقی تصریح کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا و افزایش تقاضای اقلام بهداشتی و ضدعفونی‌کننده بین شهروندان برخی از افراد سودجو اقدام به احتکار اقلام بهداشتی مورد نیاز مردم کرده بودند که به همت بازرسین این سازمان کشف و توقیف شد تا پس از طی مراحل قانونی به مصرف کنندگان عرضه شود.

او تصریح کرد: طی هفته گذشته و در جریان بازرسی‌های انجام شده از واحد صنفی تولیدی، توزیعی و خدماتی که به تعداد ۲۱۰ مورد رسیده، تعداد ۸ واحد صنفی متخلف به ارزش ۴۹۵ میلیون و ۷۲۰ هزار ریال برخورد گردید و پرونده‌های مربوطه پس از تکمیل برگ گزارش بازرسی به تعزیرات حکومتی ارسال شد تا مراحل قانونی خود را طی نماید.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل افزود: مردم می‌توانند گزارش‌های خود را در این خصوص و احتکار اقلام بهداشتی و مورد نیاز مردم را از طریق سامانه ارتباطی ۱۲۴ سازمان صنعت، معدن و تجارت در مرکز استان و شهرستان‌های تابعه اطلاع دهند تا در اسرع وقت به موضوع رسیدگی شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز