تلاش می کنم بهترین عملکردم را در آسیا داشته باشم

۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۱۶:۴۰:۲۴
کد خبر: ۹۷۵۷۰۷
تلاش می کنم بهترین عملکردم را در آسیا داشته باشم
بازیکن شهرخودرو گفت: تلاشم این است که چند بازی مانده در آسیا و لیگ را بهتر از این باشم و در حال بهتر شدن روحی و روانی و بدنی هستم.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، شهرخودرو که در لیگ نوزدهم مثل فصل قبل از تیم‌های خوب و مدعی لیگ برتر بوده است، با وجود از دست دادن یحیی گل‌محمدی در نیم‌فصل، همچنان در بین بالانشینان جدول قرار دارد. آن‌ها در جایگاه پنجم جای گرفته‌اند و با توجه به شرایط اختلاف امتیازی، از شانس‌های کسب سهمیه لیگ قهرمانان سال آینده به حساب می‌آیند. امین قاسمی‌نژاد با 3 گل زده و 2 پاس گل و 15 دریبل از لحاظ امتیاز ستاره برتر این تیم است و بعد از او سعید ‌و اکبر صادقی در جایگاه‌های بعدی بازیکنان با‌ارزش مجتبی سرآسیایی محسوب می‌شوند. این در حالی است که تیم مشهدی از ابتدای فصل بازیکنان سرشناسی داشته است و پیش‌بینی می‌شد مهدی رحمتی، محمدرضا خلعتبری و محمد قاضی در بین برترین‌های این تیم قرار بگیرند.

قاسمی‌نژاد درباره انتخابش به عنوان ارزشمندترین بازیکن شهرخودرو تا اینجای لیگ گفت: به این آمار و ارقام توجه زیادی ندارم اما امسال انتظارات از من زیاد بود. به خاطر مصدومیت فرصت‌های زیادی را از دست دادم و نتوانستم 6 بازی اول در خدمت تیم باشم. تلاشم این است که چند بازی مانده در آسیا و لیگ را بهتر از این باشم و در حال بهتر شدن روحی و روانی و بدنی هستم. امیدوارم بتوانم همان بازیکنی باشم که هواداران مشهدی از من انتظار دارند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز