مدیرکل بهزیستی لرستان خبرداد:

تعطیلی کمپ ترک اعتیاد به منظور پیشگیری از کرونا در سلسله

۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۱۲:۰۱:۳۱
کد خبر: ۹۷۵۸۳۵
تعطیلی کمپ ترک اعتیاد به منظور پیشگیری از کرونا در سلسله
کرم یاری گفت: با شیوع ویروس ‌کرونا و به منظور پیشگیری از انتقال این ویروس، تنها مرکز اقامتی میان مدت در شهرستان سلسله تعطیل شد.

به گزارش  خبرگزاری برنااز لرستان؛یاری با اعلام این خبربه خبرنگاران ، اظهار کرد: با شیوع ویروس کرونا و به منظور پیشگیری از انتقال این ویروس و بعلت اعلام وضیعت قرمز از سوی شبکه بهداشت شهرستان سلسله تنها مرکز اقامتی میان مدت دارای مجوز از بهزیستی این شهرستان تعطیل و مقیمان تحویل خانواده ها شدند.

اوافزود: همچنین به منظور پیشگیری از انتقال کرونا، ضدعفونی معابر و مکانهای عمومی  توسط تیم های اجتماع صورت پذیرفت.

یاری  بیان کرد: به همت موسسه سالمندان فرزانگان حکمت سینا شهرستان بروجرد تعداد ۱۵۰۰ بسته  بهداشتی شامل «ماسک و دستکش یکبار مصرف» در بین سالمندان و عموم شهروندان بروجردی توزیع شد.

او گفت: در همین راستا در شهرستان خرم آباد نیز تعداد ۱۴۰۰ پک بهداشتی شامل ماسک، صابون و پد الکلی رایگان در محله های اسدابادی و کرگانه توسط یکی از موسسات تحت نظارت بهزیستی توزیع شد.

مدیر کل بهزیستی لرستان خاطر نشان  کرد: از دیگر اقدامات پیشگیرانه در مورد ویروس کرونا، ارسال دستورالعمل ها و بروشورهای ارسالی از سازمان بهزیستی کشور به تمامی مراکز تحت نظارت بهزیستی می باشد.

او گفت:  با توجه به ضرورت رعایت نکات بهداشتی بیشتر،  ضدعفونی مداوم ادارات و واحدهای تابعه بهزیستی لرستان در دستور کار این اداره کل قرار دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز