آغاز توزیع مواد ضدعفونی کننده میان جانبازان استان

۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۱۳:۳۳:۵۰
کد خبر: ۹۷۵۹۲۹
آغاز توزیع مواد ضدعفونی کننده میان جانبازان استان
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: توزیع مواد ضدعفونی کننده میان جانبازان استان از شهرهای جنوبی استان آغاز شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، حجت الاسلام حسین معصومی افزود: جانبازان به ویژه با عارضه شیمیایی جزء گروههای پرخطر و دارای احتمال بیشتر برای ابتلا به ویروس کرونا هستند اما خوشبختانه تاکنون موردی از ابتلا به کرونا در جمعیت جانبازان استان گزارش نشده است.

وی ادامه داد: در این راستا توزیع محلول ضدعفونی کننده برای جانبازان شیمیایی و ۵۰ درصد در شهرستانهای گناباد، کاشمر و بجستان آغاز شده است و در مشهد نیز توزیع بسته بهداشتی برای جانبازان برای پیشگیری از شیوع کرونا به زودی آغاز می شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: مقرر شده است ابتدا جانبازان ۵۰ درصد مشهدی تمایل خود را برای دریافت این بسته بهداشتی به بنیاد اعلام کنند تا با همکاری شهرداری مشهد یک بسته بهداشتی حاوی پنج عدد ماسک N۹۵ و مقداری محلول ضدعفونی از سوی شهرداری تامین و به در منازل آنان ارسال شود.

معصومی افزود: بخشی از این اقلام نیز به  دو مرکز توانبخشی و بازتوانی جانبازان در مشهد و مرکز نگهداری از والدین شهدا اختصاص می یابد.

 

 

 

نظر شما