مدیر عامل فرودگاه بین المللی پیام خبر داد:

اعلام آمادگی فرودگاه پیام برای خدمت رسانی به اورژانس هوایی کشور

۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۱۴:۴۳:۲۷
کد خبر: ۹۷۵۹۷۰
اعلام آمادگی فرودگاه پیام برای خدمت رسانی به اورژانس هوایی کشور
مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام از آمادگی این فرودگاه برای خدمات رسانی به اورژانس هوایی کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز؛ نادر ثناگو مطلق ضمن اعلام این خبر افزود: در شرایط کنونی که جامعه نیازمند همدلی و مشارکت همه دستگاه ها و نهادها برای مقابله با بحران است، مجوعه پیام نیز در همین راستا تمام توان و ظرفیت و امکان خود را برای رفاه حال عموم مردم و عبور از این شرایط را به کار بسته است.

وی ادامه داد: تمام ظرفیت فرودگاهی این مجموعه برای خدمت رسانی به اورژانس هوایی کشور آماده خدمت رسانی شده است.

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین‌المللی پیام با تاکید بر اهمیت مشارکت و همراهی مردم در مدیریت بحران ها و با اشاره به جلساتی که در منطقه ویژه اقتصادی با موضوع مقابله با کرونا برگزار شده است، گفت: از تمام شرکت های بهداشتی مستقر نیز خواسته شده  با بالا بردن ظرفیت تولیدات بهداشتی خود نسبت به خدمت رسانی به استان و کشور اقدام کنند .

وی در پایان با تاکید برای اینکه منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین‌المللی پیام در شرایط کنونی کشور با تمام توان و ظرفیت در خدمت مردم است، عنوان کرد: شک ندارم با وحدت، همبستگی و مشارکت آحاد مردم و توکل بر خدا از بحران به وجود آمده عبور خواهیم کرد .

 

نظر شما